måndag 8 september 2008

Hur blev det nu med "snigel helgen"????

Ja hur gick det ? Kunde jag sakta fram som en liten snigel i helgen??? Nja inte så mycket....Lördagen började med att klockan ringde okristligt tidigt ....Klockan 9,30 så stog vi (Filip ) spelklara !!! Två matcher spelades i duggregnet ,,,,,spöregnet kom precis när vi kom hem TUR!!!
Lördag em satt jag inne och tog det lugnt med lite julkortspyssel och datorstirrande,,,,,,,,,,,,,Gick och la mig sent för på söndagen kunde jag ju SOVA!!

Trodde jag .......6,45 blev jag väckt av telefonen , Det var dax för pappas hjärta att bråka lite så det blev till att sitta på sjukhuset hela dagen lång,,,,,Han fick komma hem i dag så det är ingen fara ! (upprepar ;Fy f-n för att bli gammal)
I lördags när jag satt framför datorn så bestämde jag mig för att rensa lite bland alla miljoner foton......Hittade då det här kortet och blev lite deppig över att jag klippte av en bra bit i våras!!!!Jag har glömt bort att mitt hår var så långt!!!
Ha en bra ostressig vecka (jag ska försöka)
p.s Jag har målat över mitt ansikte för jag såg hel punchig ut ...kan hända att det berode på glaset som står framför mig,,,,,,

13 kommentarer:

Anonym sa...

Varför förstöra ett fint foto? Jag tycker att ditt hår är lagom långt nu. Jag har inte sett dig sen juni men ändå.

Anonym sa...

Ja, tror du att du blev snyggare nu med lila kludd?

Ditt hår BEHÖVDES klippas och det är mycket snyggare nu!

Vilken tur du hadde med regnet!!!

Bia sa...

Du är snyggare nu med lite, lite kortare och oslitet hår.
Så det så!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej vännen!!!!

Du är så vacker som du är....(tror Jag)...kn ju inte veta...hihihihi...

vilken tur att pappa piggnade till...ja jag vet..jag vill inte heller bli gammal....har ångest för det ofta..*LER*
Tokiga jag...

Kram Nilla

Anonym sa...

Hej Stina! Jag tycker du är jättefin i din nya frisyr också!! Väntar bara på att du ska ta med "gänget" och kika förbi mammas klinik och ge er själva en upplevelse t.ex. en ansiktsbehandling fredagen den 25:e oktober då mamma har TJEJDAG för mina vänner och bekanta... Jag bjuder på tårta, ja, ja Elena gör väl en GI-variant då :)
Stressa inte i veckan! // linda med pipankan och den jobbiga hunden

Sallys hus sa...

Ha ha...hur ser man ut när man ser punschig ut???
Långt var det....
Min helg gick inte heller i snigelfart...:(
Kraaaam

Nygammalt sa...

Ha ha, du är ju rolig du...punshig? Jag tror att du är kanonfin i den frisyr du har nu.

Tur att pappa din mår bättre, önskar dig mer och bättre sömn! Önskar det till mig själv också ;)

Kram.

Anonym sa...

Wow, vilket hår du hade! Fast det växer ju ut igen :-)
Tur att det ordnade sig med din pappas hjärta. Oj oj, vad jobbigt sådant är...
Kramar!

Anonym sa...

Den anonyma skrivaren i min blogg är avslöjad. Hon ska få indragen månadspeng!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen !!!

Grattis !!

Ja visst har jag kvar adressen..paketet kommer nästa vecka.

Ha en underbar helg vännen!
♥ Kram ♥
Nilla

Anonym sa...

Grattis Stina!
Jag är såååååååå avis på dig.
Vill också ha virkade godsaker!

Anonym sa...

Lår eller vad? Det gör varken från eller till. De sitter ju båda på samma ben! (Du är så obesrvant!)

Anonym sa...

Nej nu vågar jag inte skriva något mer! Du SER ju allt. (Är det rätt stavat ellllller?)

Har vi inget annat för oss än att kolla in varandras bloggar hela tiden? Vi borde msn:a istället!