fredag 5 september 2008

Jaaaaa äntligen fredag!

veckan gick fort som f-n.... det måste ha varit för att jag stressade så mycket. den här snigeln träffade jag på i skogen i dag när jag var ute med barnen på jobbet! Han stressar inte han! Ska försöka vara lite snigel i helgen ........


UTMÄRKELSE! I form ut av ett guldkort har jag fått av
Villan vid vilan!
Tack så mycket snälla du!

Jaha så var det en ny också! Ja det blir ju helt klart,,,,,,,

ELENA

Varsågod tjejer!

Nu börjar jag få svår plocka svamp abstinens.....Hur är det ? Har ni hittat mycket svamp i år =? och var? (precis som att någon skulle vilja avslöja sina svamp ställen!) Ja ja snart så är det dax för den årliga svamp helgen med mina vänner ......längtar!


Ett litet kort har jag hunnit göra i kväll. det ska ges bort nästa vecka till en vän som behöver en KRAM!
Nu ska jag förvandla mig till snigeln och njuta av helgen ....(fast först så ska jag stressa i säng för i morgon är det fotbollsmatch tidigt!!! (10,00) Men sen sen ska jag bli en ostressad snigel!
TREVLIG HELG!!!



17 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina utmärkelsen men hur får jag den? Finns det så fina svampar på riktigt i skogen och inte bara i svampböcker? Kram.

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis till dig och utmärkelsen...

Och tack du rara för att du tänker på mig......Tack!

Snigel borde nog vi alla va ibland....

HA´en bra helg!
MiaMaria

Spånga lyan sa...

Hej
Finns mycket svamp, allafall i Sörmalandsskogarna, där mina föräldrar plockar, då mest kantareller...Hoppas att du också hittar mycket svamp.
Ha en trevlig helg
// Kerstin

Bia sa...

Jag ska ha snigeltempo på söndag. Idag, lördag ska jag till Uppsala och fira Tobias 26:års dag!!?
Hoppsan va´gammal han blev.

Gårdsromantik sa...

Vilken vacker blogg du har!
De där sidmarginalerna är så läckra.

Kram Maud

Anonym sa...

Åh, tack så mycket :-) Det var kul!
Svamp har jag inte plockat ännu, men jag längtar ut i skogen.
Kram!

Anonym sa...

Vilken fin blogg. Hittade dig genom nergårdsemma. Kommer kika in igen. Trevlig lördag. :-)

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till utmärkelsen! Du och jg har det nog lite lika just nu. Vi skulle nog behöva gå kurs hos den där snigeln. Tycker egentligen inte att jag stressar, blir så trött ändå. Har i alla fall tagit det lugnt idag. Hoppas att du också gjort det.

Kram Ullis

Anonym sa...

Tusen tack för utmärkelsen!
Har lite dåligt samvete för att inte ha skickat vidare den förra jag fick av dig...
(Kolla upp länkarna till oss som har fått den senaste utmärkelsen för de fungerar inte).

Vilket fint rosabrunt kort!

Jag längtar också till svampplockningen. Det är helt nytt för mig!

Jag har sniglat hela dagen här hemma i regnet. Lite städning och plockning och bloggning...

Anonym sa...

Ja, snigel borde vi nog alla prova på att vara ibland!
vilka underbara kort du gör och vilken mysig blogg!

Nygammalt sa...

Ja jag ska göra mitt bästa för att snigla på åtestående av helgen. Så man orkar med veckan.

Vilket tjusigt kort du har gjort, din vän kommer att bli så glad.

Kram.

Anonym sa...

Du kan ju titta in tll mig nu då!

Anonym sa...

Ciao Stina, hoppas helgen varit STRESSFRI! Själv har jag suttit och tentan, svarat på andra lärares inlägg osv HA! säger jag bara till den som trodde att maninte var tvungen att plugga på helgen. LIIIITE surt då jag hellre ville vara på mässan, som Tina berättade var kanon. Suck! Får bli symässan istället. Vet du exakt datum? Kram

Anonym sa...

Mässa???!!!!
Har jag missat något nu?

Sallys hus sa...

Ha ha...tack gulliga du för den!!!
Ett sånt kort skulle jag behöva...ett välfyllt!

Att vara en snigel...ja du det skulle jag allt behöva prova....det vore ju toppen......vara glida runt i sin egen takt....
Ha en härlig vecka!
Kraaaam

Living by Milla sa...

Grattis till utmärkelsen!
Hihi..blev full i skratt på min son som kikade på din blogg och såg snigeln - Varför har hon tagit kort på en snigel? Den är ful, det är bara skalet som är fint!
Jag älskar dessa härliga kommentarer.;)

Hoppas du lärde av snigeln i helgen!

kram Camilla

Anonym sa...

Hoppas att papsen mår lite bättre!
Och välkommen in imorgon!