tisdag 30 september 2008

Å NEJ!!!!

Det är inte sant!!! Jag håller på att bli FÖRKYLD!!! Hjälp mig nu alla så att jag inte blir sjuk ....ge mig tips och råd om huskurer. Om jag blir sjuk så innebär det en katastrof i mitt liv , för i helgen ska jag åka till Bergslagen och gå i storskogarna och plocka svamp!!!!!!!!!!!!! Hoppas på att plocka sånna här berg (bild ifrån 2006!)

Jag har en god vän som verkar vara livrädd för att hennes födelsedag ska glömmas bort (hur hon nu kan tro det .....har ju blivit påmind x antal ggr!)
Jag hade tänkt mig att jag skulle baka en massa fina cupcakes till dig men jag antar att du inte skulle uppskatta det med tanke på ditt nya sunda liv så jag hoppar över det ..........................................................................................
Du får nöja dig med det här .....ha ha trodde du att du skulle få se en tydligare bild? du får vänta 2 dagar till...................


Nu ska jag pilla lite med ett par beställningskort . Sen ska jag ta en kopp hett te och skrämma förkylningen med........
Jag behöver lite hjälp-.....har ni sett Lindex reklamen på tv? Jag kan inte få den låten ur huvudet!!! Är det någon som vet vad den heter?
Ha en fortsatt trevlig vecka!

Här är en länk till Tina och Elena ! Varsågod tjejer!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att jag är stor i mun...men egentlligen så är ju inte en födelsedag så viktig. Jag tror däremot att en svampresa är MYCKET viktigare. Stackars dig med förkylningen! Jag börjar nästan få sympati huvudvärk och lite svullna bihålor.

Sååå, du har gjort ett kort?

Anonym sa...

Syster!
Kan det vara denna låt du menar. Electric Bird med SIA?

http://www.youtube.com/watch?v=m8gjjz3LThA

Hälsningar

Brorsan

Bia sa...

Jäklar, jag är snorig oxå!
Vad är detta?
Men vi får plocka svamp med droppiga näsor.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!!

Men du...jobbigt!
Men du får plocka svamp ändå ska du se.inte kan du stanna hemma från det... ;-)

vilka underbara cupcakeisar.....smask.

Kram Å krya på dig!
nilla

Anonym sa...

Vitlök + äpple på en knäckeskiva, är min huskur.

Krya på dig! // Linda

Anonym sa...

Vad bra med distressfärgerna men jag trodde de var fler, eller?

M sa...

Jättebra med distressfärgkartan, tack Stina.