torsdag 1 maj 2008

Lite mycket just nu........


Ja det är ju skönt att våren är här ,men med den kommer ju en hel del som måste fixas ! Det ska städas , fixas och donas! Just nu så står allt still känns det som ! en anledning är att jag tillbringar för mycket tid framför datorn......så därför ska jag (försöka ) ta en liten paus tänkte jag.......vi får se hur lång! Kanske bara en liten kvart eller en liten vecka ......Nu ska jag fokusera på lite annat i livet !


Hoppas att ni hade en trevlig valborg. Här regnade det lite på oss när vi tittade på brasan ......


Ha det så bra ! Återkommer snart..........

7 kommentarer:

Bia sa...

Bloggsommarlov???
Eller kompisfarmorledig?
Eller bara lite less....

Sallys hus sa...

Hallå där!
Ja man behöver allt lite paus ibland...annars får man ju ingenting gjort...

Ja visst är det kul med egen butik...och jobbigt!!
Som nu tex när jag är sjuk IGEN...
När man har feber och värk i hela kroppen och ända måste le och slå knut på sig själv...ja då önskar man att man kunde ringa chefen och sjukskriva sig...
Men annars är det toppen...;)
Ha en härlig datafri helg nu!!
Kram Katarina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Me nu får u inte du pausa när jag kom tillbaks ju!!!

Vacker den bilden är,,den hade jag på lukta gott påsar i grderoberna;)

Låste bloggen , men om du vill är du (o alla andra goa bloggare) välkommen efter pausen.

Kram Millan

Stina sa...

Ja, visst är det mycket att göra alltså...*pust* säger jag.
Hoppas att det lugnar sig snart för dig vännen. Kramis Stina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå visst är det skönt med en paus....livet rullar ju på utanför blogglivet oxå tyvärr...*LER*

Ha det nu så skönt på din paus.
kram Pernilla

Anonym sa...

Ja, med våren kommer det så mycket annat man vill och måste göra. Jag ligger också lite lågt med bloggen nu. Det finns ju hur mycket som helst att hugga tag i hemma, ingen risk att det tar slut med göromål *s*
Kram!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tack tack..ha en skööön helg!!!!

Kraaaam!!