söndag 4 maj 2008

Nu så är pausen slut.......

Tillbaks till bloggvärlden......fast inte mindre att göra precis! Tro nu inte att jag har hållt mig ifrån datorn dom här dagarna (men jag har försökt!)

Helgen har varit så bra ,,,,,vackert väder och mycket ledighet! Fast 4 dagar går väldans snabbt!
I går for vi runt lite bla så provkörde vi en väldigt fin och dyr bil......vi får se om den blir vår! Vi är ju vana att åka omkring (och packa ) i stor bil så man är ju lite kräsen! Visserligen var den här bilen stor och mycket finesser ,men inget slår ju en Chevavan ! Efter bilkörningen så åkte vi runt och kollade på lite tjusiga hus i Ålsten! Där hittade vi en liten fin affär (namnet minns jag ej) Mycket fint fanns att köpa där .....en fin trälåda och vackra ljus lycktor fick följa med hem!
Ångrar att jag inte köpte två lådor.........

I lördags blev min bästaste vän BIA FARMOR!!!GRATTIS!!!!!!
Äntligen fick jag köpa lite bebis presenter ..............Ska skicka i väg det här i morgon till lilla bebisen!
Lite konstigt att tänka sig att man själv kommer att bli farmor en vacker dag (fast det dröjer får man hoppas!)
I dag har vi tagit en lång promenad i solen .....tvättat vinterkläder .......rensat pysselsaker .......och nu ska jag fortsätta med det!
Ha en trevlig söndag.............


11 kommentarer:

Bia sa...

Ju du, Stina, tiden kommer att rusa iväg! Jag tycker det känns som i förrgår som min son gick i högstadiet. Huxflux så blir dom pappor dom små liven.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Låter som en mysig dag ju!! skönt att du pausat färdigt!!!!Så sött du inhandlat ju!!!

ja konstigt nog ser jag fram emot att bli mormor o farmor....men det får ju dröja ett tag....Babysar är ju för goa!!!

ha en skööön vecka!!milliss

faster atta sa...

Ååå, det låter som en härlig helg!!! Köpa bil.... svårt val!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hello...litn utmaning hos mig om du vill!!

Ha en sköön vecka!!
Kram Millan
~~~~~~<~~<<@

~~*Pennyshouse*~~ sa...

oj ja...visst kan man tänka ibland...hur det ska bli när man blir farmor å mormor...hihihihi...fast det dröjer...skönt.

min brors syster ska bli mamma idag...eller ja tiden är räknad tills idag...väntar med spänning....

underbara saker du köpt!

kram Pernilla

Sallys hus sa...

Vilken mysig dag och vilka fina saker du köpt!
Ja det är konstigt att tänka på att man en dag ska bli mormor och farmor.....som du säger hoppas jag också att det kommer dröja länge än.

Ha en härlig dag!
Kram Katarina

Unknown sa...

Välkommen tillbaka!! =)Fina grejer du köpt...=) Lådan är helt ljuvlig...Vad pysslar du med nuförtiden förutom shopping?? =) kramis Malin

Spånga lyan sa...

Hej
ja,visst är det kul med bebis kläder...finns hur mycket som helst....har redan köpt lite...*ler*
Jätte fin trälåda,och konstigt att man alltid ångrar att man inte köpt flera av samma sak...eller mera andra saker, när man hittar mysiga aoch roliga butiker...
Må så gott
Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Tiden går VÄLDIGT fort. Mina barnbarn är 10 och 11 år redan fast det var nyss de föddes. Du tänker väl inte flytta till Ålsten? Men titta lite går bra. Kram

Karin i Villa Grå sa...

Det måste ha känts lyxigt att provköra en dyr bil, även om det var ont om utrymme!

Vad kul att din väninna blivit farmor! Ännu roligare att få shoppa bebiskläder :-)

Tack för att du deltog i utlottningen! Vinsten gick dock till en annan bloggare.

Kram!

Karin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Du är så välkommen så!!

Önskar dig en underbar solig pingsthelg med massor av mys å fika...

~~*Kram Nilla*~~