torsdag 22 maj 2008

En vanlig liten vecka.........

..........är snart slut!
Upptäckte att jag inte har bloggat på flera dagar.....har väl inget speciellt att blogga om . Vissa veckor är ju så .,inget speciellt intressant har hänt ,bara det gamla vanliga #
Stiga upp med tuppen (aptrött) gå till jobbet ,komma hem , laga mat ,sätta på tvättmaskinen ,hjälpa lite med läxor ,pyssla lite ,hänga tvätt ,sitta vid datorn ,sova, gå upp ,,,,............Hur kul är livet egentligen=???
Nu får det faktiskt bli sommar och semester !!!!!


Fast hur kul är det med sommaren......herregud man ska ju trycka in sin kropp med valkar och volanger i en badkostym !!!!




Fast livet är ju rätt ok iallafall ,för imorgon är det ju FREDAG!!!!!!!!!


7 kommentarer:

Bia sa...

Mmmmm, snart helg.
Å snart, snart sommarledigt!
Håll ut!!!

Anonym sa...

Ja, sitter här utan BH och känner igen mig på bilden av den härliga kvinnan i baddräkt.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello..vacker pyssel....har med pysslat lite här, morsdag saker...kommer snart bilder!!! så trist att inte kunna lägga in ju...

ja du...ska köpa ny bikini idag....ska bada jacuzzi i kväll....vill man ju ha en som passar ju,,fattar inte varför alla mina bikinisar bara krymper hela tiden ju;)


trevlig helg!!

<3MASSOR AV KRAMAR MILLAN<3

Stina sa...

Haha...

Vad fint du gjort igen.
Kramis gumman:-)

Anonym sa...

Håll ut! Snart är det sommarlov.
Jag gillar bilden.

Lilo sa...

Ha ha ha... jag låter nog bli baddräkt och strand helt om det kan bli så där galet. ;) Ha en trevlig helg! Och just det! Jättefina kort har du gjort!

Unknown sa...

Yuammi..yuammi..vilken läcker bild!! =/ Hoppas att du får det där vackra kortet av sonen och att han hittar det=)..något får jag nog i morgon i alla fall..Tyckte det tisslades och tasslades i dag ti-hi...Ha en underbar dag i morgon! kramar Malin