fredag 30 maj 2008

Det är lite synd om mig...........

I går hände en liten olycka! Var ute på skolans parkering och tog en liten rast (ja ja jag röker ..) När jag stog där i solens sken så blev det lite trängt för 2 bilar som skulle förbi varandra och för att dom inte skulle köra på mig så tog jag ett steg bakåt.....problemet var bara att bakom mig så står det en stor sten som jag jag ramlade baklänges över!!! Inte nog med det en halv meter bakom stenen så stog en bil !!! Jag hamnade alltså mellan stenen och bilen med en duns ....slog skallen i bilen med en rejäl duns!!! När jag väl fått hjälp med att komma upp så hade jag väldans ont i armbågarna och rejält yr i skallen!!! Efter en timme så åkte jag hem och vilade mig!!! Något chockad,,,,,läskigt att ramla ! Idag känns det bättre ,fast armbågarna värker! Kolla vad snygg jag är!!!Fotade bara den ena armen men den andra ser lika dan ut!


I dag har jag varit MODIG....
Ni som känner mig vet ju att jag har lite frisörfobi! Jag är livrädd för att håret ska bli för kort!! men idag var jag jätteduktig....klipp bort allt som är slitet och klipp upp det i etapper sa jag!!! Nu har jag alltså säkert 2 dm kortare hår och uppklippt!!!!!Känns lite konstigt men jag vänjer mig nog! Inte så lätt att fota sig själv men ni som känner mig ser säkert att det är betydligt kortare!!!!



Jag har ju glömt att visa det fina kortet jag fick av min tonårsson på morsdag (med vackra ord på insidan) Fint va ....man kan liksom ana att han har studerat mammas kort lite!

Helgen ska bli varm och solig !!! Vad skönt ...(fast det var ju det där med bikinin....)




Ha en varm solig och skön helg.........

10 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men din stackare....har gjort likadant..fy vad ont det gör.Aj aj aj...

Fint kort du fått av grabben!

Ha det gott!
Kram Nilla

MiaMaria sa...

Men aj, det måste ha gjortt riktigt ont, stackare där!
Kunde ju ha gått riktigt illa...

Men vilken kille så duktig på att göra kort, brås på mor.

Och vad tjusig du blev i håret!!!!!!

Så mycket fint du har på hyllan...

HA´det så gott i helgen!
MiaMaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojs!!!!
Men så typiskt!!! Ajajaj..ser ut att göra ont det där....hoppas du mår bättre!
Så gulligt av sonen din att tillverka etrt eget kort till dig!! Så fint det är!!!

Ha een fin fin helg i värmen!!
Kram millan

Anonym sa...

Aj, vilket blåmärke! Fy, vad hemskt att trilla sådär. Hoppas det känns bättre snart...

Jag har också frisörfobi och tycker det var väldigt modigt av dig att klippa så mycket! Just nu är jag inne i en period då jag inte ens vågar gå dit :-)

Ha en skön helg i solen! Kram!

Bia sa...

Oj du blev ju nästan "snaggad".
Vila hela helgen och ta hand om dina skador.
Ring efter 21!!!!!

Anonym sa...

Ja, det ät ju rent livsfarligt att stå och röka! Du kanske skulle låta bli!!!

Bia sa...

klockan är 21:46 och du har inte ringt.
Snyft!

Nygammalt sa...

Aj aj aj, tur att det gick bra annars då!

Tycker du har varit jätteduktig med ditt frisörbesök, tänk att man ska oroa sig så mkt för det...kan bero på om det sker misstag så tar det så lång tid att växa ut igen, iaf för mig.
Det ser jättefint ut på dig! =)

Är impad av din son också, vad han kan.

Ha en jätteskön solig dag här i Sthlm!
Kram.

Anonym sa...

Stackars dig! Det är inte kul att ramla. Tur att det har varit lite mer positivt sen.
Håret ser jättefint ut!

Anonym sa...

Ja, det är synd om dig. Förlåt!
Och håret var tjockt och fluffigt. Fiiiiiiiint!