lördag 10 maj 2008

Mycket bloggpaus blir det..........

Den här veckan har jag varit så trött så att det inte är sant.......räknar dagarna tills skolavslutningen så att lovet kan få börja ! Ska iof jobba till 19 juni men efter avslutningen så brukar det ju bli lite lugnare.
I onsdags så hade jag en sån där dag på jobbet när man tänker att man har valt helt rätt yrke.....en dag på SKANSEN ! Fint väder och glada barn .
Tänk att få klappa en ÄLG! (jag klappade INTE!)

Vilken sommardag det har varit i dag , helt otroligt! Jag har tvingat mig själv att blotta mina vita (feta ) ben......Alla visar ju så fina trädgårdsbilder så jag får väl visa en liten balkongbild! Jag är så nöjd med min lilla trälåda !
En sån här vacker dag så borde man ju vara ute hela dagen och lapa sol.....inte jag , Jag har tillbringat ett par timmar i lokalen med att fixa och städa ! Boban har fått för sig att det är ok att mecka moppe där inne ......så nu är mitt fika rum ockuperat ......tur att det är fint väder i morgon så att vi kan sitta ute och fika. Ja i morgon är det dax för lite pyssel i lokalen . Har varit lite segt att få dit folk nu .....blir nog bättre till hösten då vädret blir mer pysselvänligt!

Trist att "bara " göra kort så jag pysslar lite med flasktags och paket!


Titta vilken fin ROSA väska snälla Lena har köpt åt mig på Bruka utförsäljningen! Nu kan jag inte bestämma mig för om det ska bli en tidningsväska eller en "bärasakerväska"
Ha en solig och skön helg!



10 kommentarer:

Sallys hus sa...

Ha ha....det var en jätte fin väska vare sig det blir en tidningsväska eller bärasakerväska!

Dina tags är helt underbara....jag tror också det är för fint väder för att folk ska vilja sitta inne..tyvärr!!!
Du kanske får ha regn o sol öppet!!
Regnpyssel o solstängt!

mmm...vist är kossorna mysiga...det är värre med grodorna!

huuuu va de är äckliga!
Jag är riktigt ärligt livrädd...de är vidriga.
Helt okontrollbara...hoppar till när man mins anar det.
Mina barn tycker det är jätte kul och skrattar nästan ihjäl sig åt det.
Men det är riktigt jobbigt för vi har ganska gott om dem.
De bor nog i diket runt kohagen.
Har skrikigt och gråtit (på riktigt) väldans många gånger....
bläää!!
Ha en härlig söndag!
Kram Katarina

Bia sa...

Det är BRA att ta ledigt från solandet!

Stina sa...

Så mycket fint hörru. Hoppas att du får en bra måndag gumman. Kramis

My Lovely Home sa...

Hej ja visst var de söta! de är från Jysk tro det eller ej!
Kram

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken fin väska....
Och dina tags är ju så fina...
och de vita måste ju fram för att få lite färg men visst är det jobbigt...fniss!

Må så gott denna vecka!
MiaMaria

M sa...

TACK Stina!
Du har fört in mig i scrappingträsket och nu vill jag nog aldrig komma därifrån. Tack för en rolig dag och för att du stod ut med mig.

Kram Tina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

underbar väska du fått!bra standväska kanske....hihihi..

Så fina tags du gjort..du är såå duktig.

ljuvlig balkong!

Kram nilla

Lilo sa...

Underbara saker att fästa blicken på här! Jag hade velat klappa älgen!!! Blev så avundsjuk på sambon när han såg två älgar här i höstas... jag missade dem! =(

Anonym sa...

Din balkong är minst lika fin som alla odlingsbilder. Liksom mer greppbart. Kram

Anonym sa...

Hej Stina du har en trevlig blogg de är kul att titta in här tycker jag.Jag tycker också mycket om vackra gamla kannor.

Kram från Lillian