onsdag 14 maj 2008

Jag ...en fotbollsmorsa!!!

Ja nu är det fotboll som gäller .....Filip har övergett bandyn och börjat spela fotboll !!! I går kväll fick jag känna på hur det nya livet kommer att bli! Vi stog ute i 3timmar och kollade på när killarna spelade match . Det var så kallt så att fingrarna domnade (fast jag hade vantar.....)

Pappa kör lite taktiksnack och peppning före matchen.....två matcher spelades och två matcher förlorades!! Men det var inga sura miner för det!

Vi får verkligen hoppas att vädret blir lite varmare nästa vecka.....för fy sjutton så vi frös i går!

I söndags pysslades det lite i lokalen och jag är helt nöjd med att fått ner ännu en långt ner i SCRAPTRÄSKET!!!! Välkommen Tina!
Bloggen är verkligen stillastående just nu., men ni vet hur det är maj är en månad full med massa aktiviteter..........men snart så ,snart är sommarlovet här!
Sommaren blir lugn med mycket tid hemma ...........varför berättar jag en annan dag !

Ha en fortsatt trevlig vecka! Lämna gärna en kommentar innan du går ! (speciellt Tina!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska aldrig upphöra att förvåna. Det är väl härligt att vara fotbollsmamma. Kalkla fimngrar och gott (!) humör.
Det är full fart på dig Stina.

Jenny Oak Fae sa...

Tack för din kommentar!

: )

Jag LOVAR att visa ännu fler väskor på min blogg..!

; )

Kram, Jenny

<3

M sa...

Grrr!
Så söt och stolt jag kan vara då....Tack för en givande dag i alla fall.
Kramisar
Tina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi...jag är INGEn fotbollsmamma...tycker det är så tråkigt..kan inte hjälpa det.Som tur är så har de stora en MYCKE fotbollsintresserad pappa som följer med dom.Däremot hockey älskar jag..det kan jag hänga med på...

Ska bli kul att se vad du ska göra till sommaren...

Kram Nilla

Bia sa...

Ja det trodde jag aldrig om dig Stina att du skullle bli en sportmorsa!
Men vad är det Ulla skrivit? "kalkla fimngrar" vad är det, en sportterm?????

Anonym sa...

Jag väntar!