söndag 25 maj 2008

Morsdags snuva!

Kanske inte var så konstigt att mitt förra inlägg handlade om hur trött jag var .....vaknade i fredags morse och kunde knappt svälja!!! Nu har det halsonda övergått till en präktig förkylning!!! Har varit helt däckad hela helgen. har inte varit utanför dörren på 3 dagar .....tur att man har en balkong så att man kan njuta lite av sol och grönska!


Otroligt vilken explosion .....grönt över allt!


Nu så är sommaren bestämd.....det blir inget Serbien i år .....B har alldeles för mycket jobb ......så just nu känns det som mycket nackdelar att ha eget!!
En fördel är kanske att om 2 veckor så åker vi omkring i den här..........


Första resan i den nya bilen blir upp till Leksand dit vi ska för att fira riktig svensk midsommar (kan ju tala om att jag har en tonåring här hemma som tycker att det låter as töntigt) Jag tycker att det ska bli så kul att få visa mina barn var jag har bott när jag var liten!
senare i sommar så blir det en tur till Legoland (I Danmark finns det ju mycket fint att handla......)
Hoppas nu att sommaren i Sverige blir varm och solig ...........
Fast kanske inte (tänker på det där med bikinin!)

Nu så ska jag ta en kopp te och snyta mig så får vi se om jag piggar på mig till i morgon .........

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig! Jag fick en lättare variant av förkylning som botas med nässpray.

Ännu en toppen bild i sommarens och baddräktens tecken.

Gårdsromantik sa...

Ja du - det där med bikini är inte kul... Shorts är ju inte så tokigt det heller...

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Glömde ju säga - Krya på dig!

Kram Igen

Anonym sa...

Krya på dig!
Somrarna i Sverige kan faktiskt vara riktigt härliga.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hej Vännen , det var så länge sedan !!
Jag har missat mycket inne hos dej ser jag :-(
Vilka roliga små bilder du lagt in , hon med badräkten :-)
Dalarna och Danmark är ju inte heller fy skam och i den bilen !!
Många kramar/Lotta
Hoppas att du mår bättre !

Anonym sa...

Krya på dig! Hoppas du blir bra snart så du kan ge dig ut i det vackra vädret!
Kram!

MiaMaria sa...

Hej!

Stackare där som åkt på en förkylning...krya på sig!

Pappret är bara servett......inte så dumt.

HA´det så gott!
MiaMAria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihii...vilken underbar bild...!!!
den kanske man skulle pröva på...hihihi...

Fin bil ni inhandlat.
leksand till midsommar låter underbart.Min bror brukar vara i ORSA på midsommar.Han säger att det går inte att beskriva så mysigt firande det är där....tror han.*LER*
Vi ska till high chaparall.....

KRYA PÅ DIG KAMAR I MASSOR!!
Nilla