lördag 31 januari 2009

utmaning.....

Jag har fått en utmaning av spånga lyan
Så här går utmaningen till:1. Placera ovanstående banner i din blogg.2. Lista tre saker på din kropp som du är särkilt nöjd med.3. Länka till den du blev uppmanad av.4. Skicka vidare utmaningen till tre personersom du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.
Inte världens enklaste precis ,,,,jag har tänkt och tänkt!!!!! Det här var vad jag kom på.....
1. Mitt högra öra!!! Det är nog den enda kroppsdelen som jag aldrig har tittat med negativ blick på någon gång....inte för att den är så himla snygg , men ändå!
2.Mitt vänstra öra !!! se förklaring på punkt 1!!!!!
3. Mitt hår !!! Det växer och är tjockt (men lite för risigt och aptråkig färg , men det kan ju fixas...)
Ha , det var ju inte så svårt!!! Nu ska jag skicka utmaningen vidare till 3 personer.......
Ha ha ...du trodde väl inte att du skulle slippa !!???
2.Ulrika En gullig tjej!!!
3Malin En kul tjej!!!
Såja , nu fick ni något att göra tjejer!!!
I dag har jag varit duktig dotter och "passat" pappa medans mamma var på "damlunch" .
Som den duktiga dottern som jag är så bjöd jag pappa på semel lunch och pizza middag! I dag har han varit ovanligt pigg och klar och jag är övertygad om att det beror på den varierande kosten han fick i dag ...(inkl, många koppar kaffe och en öl)
Otroligt vad helgen går snabbt ....jag hinner inte med ....städa, tvätta , handla ., fixa i lokalen ....äh jag tror jag skiter i det och gör något roligare i morgon (kanske en liten shopping tur???)
Ha en fortsatt trevlig helg (...den lilla stund som är kvar,,,,,)

8 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Kul utmaning. Klat att du ska stunta i allt tråkigt. Gör bara det som är kul, *s*.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Jag visste det!!
Jag tycker att du har fuskat lite...först är du nöjd med håret och seda säger du en massa negativa saker om det...hm!
Vi har tillbringat dagen med en byrå...Ikea med fika...skruva...rensa och stuva den full med grejer. Köpepizza och godis:)

Bia sa...

Snygga öron som du är nöjd med?!
Du ska väl vara nöjd med hela dej.
Blond, lång och lagom smal!

Änglahem sa...

*Gulp*.........Vad har du satt mig i för en sits!!!....*tihi*....ska väl kunna komma på något...får bara tänka liiite först!

Vad skönt att du var nöjd med din dag hos din pappa, klart att han måste ha varit helnöjd....semla, pizza och öl!....och en dag med sin dotter....är han såpass klar att han känner igen dig....iaf imellanåt?...Tack o lov så har min far inte glömt någon av oss...ÄN*suck*. Vilken dj...a grym sjukdom!

Hoppas nu att du hitta på något roligt idag! Söndagar är väl inte till för trista ting, finns ju 6 andra dagar för dom görorna!

Må gott!
Kram, Ulrika

Anonym sa...

Trevlig fortsatt helg du med!

Anonym sa...

Jag är lite sen men..trevlig arbetsvecka =).

Anonym sa...

Du får vänta lite på mina snygga kroppsdelar:)
Känner mig lite hängig faktiskt...

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

hihihi...vilken rolig utmaning du fått.
Finurliga svar...hihihihi..

skönt att du är på benen igen.

Kramizz Nilla