måndag 12 januari 2009

Inte riktigt kry......

Något influensa aktigt har tagit sig in i min kropp ......trött , ont i kroppen , ont i halsen , feber ,,,,,åh vad det är synd om mig!!
Kände redan i lördags morse att något var fel ,började morgonen med att spilla kaffe över tangent bordet ! Torkade upp det och trodde att det var ok men på kvällen fick datorn spatt!!! Shit nu brakar skiten IGEN!!Men sen kom kloka jag på att oj! det kanske är kaffet i tangentbordet ! Under mutor så "snodde" jag Filips och då funkade det igen ....phu...
Så nu måste alltså ett nytt tangentbord in handlas . , vilket inte är inplanerat i januaris budget!!Har inte gjort många knop i helgen eller i dag ...har inte varit utanför dörren sen i fredags.
I dag har jag pysslat medatt scrappa lite foton och gjort ett försök med lite tags. Inspiration har jag hittat hos Mariante ! Har ni missat hennes blogg så rusa dit ! Hon har varit min scrapp idol i många år och är en fantastisk "tagmakerska".
Ropade in lite fotostämplar på tradera i går som jag har tänkt att använda på tags av den här typen.

Nu börjar orken att sitta här ta slut så jag dyker ner i soffan och kurerar mig med lite chokladpudding med bananer i (bananer är ju nyttigt.....)



Återkommer när jag känner mig lite friskare!
Ha en bra vecka!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten. Det blir nog bättre med bananer. Mormor botade alltid mig med kokhett vatten i en mugg, i det hade hon socker och smör. Ätes så hett men kan med sked. Lycka till.

Anonym sa...

Men lilla skruttan då! Vad du råkar ut för förkylnngar och annat skräp.
Bananer är mycket nyttiga...fibrer du vet!

Krya nu på dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Inte kul att vara sjuk. Här har jag ont i kroppen men det har inte blivit något mer än. Hoppas verkligen att du blir piggare snart. Några extra utgifter i januari är väl det sista man vill ha. Tur att tangentborden är ganska billiga.

Ha det bra!
Kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå nej ...har jag nysit ända till Estockholma....aj aj aj...fy skäms på mig.

Stackare...lider med dig ska du veta.
men du så gott det såg ut med chokladpudding då!!nu måste du bli frisk genast...hihihi...ska göra det här idag oxå...mums...

Kramizz Nilla

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

: )

Krya på dig..!

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Krya på dig! Är också riktigt snorig.. Måste bero på bilåkningen :):):)

Bia sa...

Nu har jag sopat golvet och tääääänkt.
Himlars, nu kommer jag inte sova inatt!

Anonym sa...

Kommer du inte ihåg!
Fötterna i varmt fotbad. Var det inte det som kurerade allt ;-)
Krya på dig!

Anonym sa...

Å huvva...hoppas du krya på dig snabbt=) choklad brukar hjälpa ;P

kram

Living by Milla sa...

Det låter jobbigt med flunsan, hoppas du piggar på dig snart!

Stor krya-på-dig-kram!
Camilla

Anonym sa...

Nej, ingen photoshop! Jag har ett mycket enklare program photostudio5 som kom med min canon digitalkamera. Programmet ska kunna göra flera lager där det understa är i färg och det översta bildlagret är i svartvitt och sedan suddar man bort det svartvita lagret så att färgenkommer fram. Blev det svårt nu?

Fortfarande sjuk? Sitter på jobbet nu och ska snart gå på rastvakt:(