söndag 29 juni 2008

Skratt & vin............

En trevlig lördag kväll blev det med MYCKET vin och en massa skratt!!! Sånna kvällar skulle man behöva ha lite oftare. Det kändes lite tungt att vakna i morse men det var det värt. Så tack tjejer för en trevlig kväll .....kom snart tillbaks






Söndagen tillbringade jag hemma hos mina föräldrar .....självklart så hjälpte jag dom att rensa lite ............


Det är nog snart dags för dom att flytta till något mindre eftersom pappa behöver mer och mer hjälp och deras hus har för många trappor ......Så nu försöker vi rensa så gott det går ! Ja fy sjutton för att bli gammal .........

Den här sommaren blir ju lite trist eftersom vi inte åker till vårt hus i Serbien men samtidigt så är jag glad att vi är hemma så att jag kan hjälpa mina föräldrar .......hade vi åkt så hade jag antagligen haft väldigt dåligt samvete .

Nu hoppas vi bara på att Sverige ska få lite sol så att vi kan sola och bada !







Det här söta huset köpte jag på Lantliv när vi var i Leksand under midsommarhelgen!

Ha nu en trevlig solig varm vecka ......det tänker jag ha !!!








6 kommentarer:

Anonym sa...

Räkor, det såg gott ut!
Själv gjorde jag Tabouleh för första gången igår och det blev skiiiiiiiiit gott.

Du kan avbeställa tanterna från "Rent hus" för det är precis det vi har nu - rent hus alltså!

Vi kanske ses på någon strand i veckan!

Bia sa...

Du är en duktig dotter som hjälper dina föräldrar. Hjälper till med rensning t.o.m.
Men rensar du själv nu när det kommer hem nygamla grejjor?

Anonym sa...

Ja, jag undrar hur du får plats med alla de vackra tingen?
Vi behöver alltid rensa hemma hos oss...
...eller flytta till större.

♥ Pia... sa...

Ja du ..hemm och leta hos mamma..det var en kul grej att göra..om man nu är som mej..pysseltokig...du får ha en skön vecka framför dej med sol och mycket pyssel:)...kram ..PIA

Anonym sa...

Ja, jag vet inte vad som hände. Jag la in mitt nya inlägg i en minut och upptäckte att jag hade sparat det under kategorin "Hantverk" och det var ju fel. Jag kopierade då texten och gjorde ett nytt inlägg under rätt kategori och du måste ha gjort din kommentar då, under den där minuten!
Förlåt!

Anonym sa...

Du är snäll du mot dina föräldrar.Vi bor ju i en 2:a och trivs jättebra så dina föräldrar kan säkert trivas i något mindre än ett helt hus. Lycka till med sommaren. Kram.