fredag 27 juni 2008

Sakta men säkert--.........

Ja inte går det fort här inte ! men nu börjar ungarnas rum ta lite form i alla fall.
Ordning och reda råder hos Alexander ♥....parfymflaskor och hjälm!



Även datorbordet är städat och ordningsamt!!! Nu får vi hoppas att det ser ut så ett tag (fast han är ganska så duktig på att hålla ordning men ser tyvärr inte damm!



Filips♥ rum är det värre med .....undvek att fota golvet som är täckt med pokemon kort som ska sorteras och högar med videofilmer...........ni vet sånna där stora gamla VHs filmer som han vägrar att skiljas från.
Jag hade tänkt mig lite stjärntema i Filips rum. Kikade in på reabutiken (Hemtex) i går och hittade stjärnkuddar! I dag ska vi försöka ta oss till Rusta och kolla efter lite mer stjärnigt.


Den här fina ljuslycktan från Pentik fick jag av en jobbarkompis som sommarpresent ! Tack snälla Leena♥ !

Ha en bra dag ♥♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du fixar och pysslar hela tiden. Hemtex måste älska dig (mig också).Kram

Anonym sa...

Du behöver lite bra väder och sol så du kommer ut.
Inget mer fix i hemmet!!
Anarki! Sluta städa!!
Mera glass och bakelser...
...faaan, jag tror jag måste övertala min familj imorgon om att vi behöver städa.
Jag vill inte!!!!!!!!!

Bia sa...

Jag kommer och kollar fixet!

NICOLINAS BONING sa...

Jaså,du är dalkulla från början,eller...?

Jag har oxå ganska bra ordning...men vägrar att se dammet ända tills tussarna börjar anfalla mig och jag börjar nysa...fniss...
Nä,inte riktigt,men inte långt ifrån faktiskt;-)

Syndatt Hemtex är så långt ifrån där jag bor,men dom där REA-annonserna ska då alltid visas även i min dagstidning...suck...

Ha en bra fortsättning på semestern och kram på dig/Birgitta

Bia sa...

Tack för en jätte trevlig kväll. Det finns ingen som jag kan skratta sååååå som med som dig.