måndag 16 juni 2008

Rört på mig....

I dag har vi haft friskvård på jobbet med prova på aktiviteter.......

Testade först linedance och det var jätteskoj när man väl fattade stegen!!!

Nästa aktivitet var apsvår och skitjobbigt men jättekul!!!

AFRIKANSK DANS!!!!!!!!!!!!!




Får väl ta och bjuda på en bild på mig själv så att ni inte tror att jag hittar på .....jag var med! (bildena har jag lånat (snott) av Elena eftersom klantiga jag inte hade kameran med) Jag var helt slut efteråt och svetten bara rann ......så nu har jag rört på mig för ett tag fram över!!!!

Snart är det ju semester och mina jobbarkompisar måste ju få varsin sommrig tändsticksask!





Tur att jag har vänner med trädgård så att jag får njuta av PIONER!!!
Det är en av mina favoritblommor.

Nu är det bara 3 dagar kvar till semestern.....nedräckning!

8 kommentarer:

Stina sa...

Vad härligt med afrikansk dans.:-)
Kram

Anonym sa...

Afrikanska dansen var bäst!
Ingen träningsvärk ännu.
Bilderna blev ju bättre på din sida!!

Bia sa...

Aj, aj ont i ryggen efter den afrikanska dansen!
Gu´va´kul det var!

Anonym sa...

Jag kände mig lite som dig idag. Lämnade ett gäng halsband till försäljning i personalrummet och fick in lite pengar!

Anonym sa...

Vilka söta tändsticksaskar=)
Afrikansk dans =D det får mej att tänka på filmen "can't buy me love" när killen kör afrikanska myrsloksdansen på discot haha=)

Anonym sa...

Vad kul det verkar med dansen ;0)
Ha en skön midsommar du med, hoppas vi ses i höst på mässan här i Gävle.
*Kram*

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!

Häftigt..goa rythmer kan jag tro!!!


Önskar dig & de dina en underbar midsommar.med mycke sol& glada skratt !

Ta hand om varandra!

Kram Nilla

Anonym sa...

Jag gjorde en t-shirt till Amanda av trollsländan. Den blev superfin!
Vi kanske skulle ha någon gemensam försäljning...hm. Ny idé!