söndag 15 juni 2008

Fest ........

I fredags var det dax för den årliga sommarpersonal festen.
Vi bjöds på en himla massa mat på en Libanesisk restaurang...............

Det åt ,dracks och smaskades för fullt ..........fat efter fat med massa spännande mat .........................

Fast en del rätter var lite för spännande ! Men vad då man behöver ju inte smaka på allt!

Självklart så blev det lite magdans uppvisning

Nu så är det bara 4 ynka dagar kvar till semestern! Ska bli så himla skönt .......startar med en 2 dagars tripp till Leksand för att kolla på midsommarstång ,knätoffsar och kyrkbåtar.

Sen så har jag en JÄTTE lång "att göra lista "

Som tex att slutföra målandet av köket som påbörjades förra sommaren .....här går det inte fort inte!

Slutar dagens inlägg med att (äntligen)hälsa ELENA välkommen till blogg världen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj! Vad det var knepigt att förstå saker och ting på bloggen. Jag vet inte hur jag ska få till det med bilder i marginalen. Ett proffs som du måste nog ge mig en lektion!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan...

Är det månne bloggerskan själv som magdansar..??hihihi..

underbar mat.visst är det spännande att äta annan mat ibland...mums.
min bästa vän är från egypten..mums så mycke god mat hon lagar åt mig...

Kram nilla

Anonym sa...

Vad kul att det var lyckat i fredags. Själv har jag landat bland knotten i Bredsjö.
Fast det är himla skönt.

Du kanske ska försöka att börja semestern med semester!
Glad sommar

Bia sa...

Är Ulla uppkopplad i Bredsjö?
Hm, måste kolla.
Ulla är väl nästa ner i bloggträsket.

MiaMaria sa...

Hej Stina!

Och lycka til inne hos mig!

Nu vill vi ha värme och sol tillbaka...ha nu en skön semester.

MiaMaria

Anonym sa...

Kolla in min blogg och kopiera bilden. Den var inte så läskig!
Kul att du blev så glad (tack för kramen!) nu när jag inte längre är blogg-oskuld.