onsdag 18 juni 2008

ÄNTLIGEN!!!!!!!

SEMESTER......SEMESTER........SEMESTER!!!!!!!!


Nu så har jag jobbat sista dagen för det här läsåret!!!! Så skönt så att det inte är sant! Måste nästan nypa mig för att fatta att jag inte drömmer!



Nu ska vi bara hoppas att det blir en fin sommar eftersom vi stannar hemma i Sverige i år också! Bilderna är tagna för 2 veckor sen en varm och solig dag i Vaxholm.


I morgon åker vi upp till Leksand för att titta på äkta Svensk midsommar ......eftersom vi har tillbringat dom senaste 7 somrarna i Serbien så har mina barn noll koll på vad midsommar är .....hoppas nu bara att det inte regnar på oss! Ha en trevlig MIDSOMMAR!!!!!!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att ni får en fin svensk midsommar, vad nu det är. Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Vad skönt med sommarledigt! Jag jobbar drygt 3 veckor till innan min ledighet börjar....

Önskar dig en riktigt skön midsommarhelg! Kramar! ♥

Bia sa...

Visst är det härligt med ledigt. Raskt vände jag på dygnet, jag har nyss vaknat.
Sticker iväg på eftermiddagen och förväntar mig svenskt väder, dvs regn och kallt, på midsommarafton.

Anonym sa...

Håller tummarna för att sommaren blir varm och solig. Det behöver vi allihop.
Ha det så roligt idag. Trevlig midsommar! Kram!

Anonym sa...

Läste i tidningen att det var några fyllerister i Leksand - det var väl inte NI!?
Hoppas att ni fick dansa runt stången ordentligt. "Smågrodorna..." är ju något som varje 15-åring uppskattar.