onsdag 3 december 2008

Jag vill ha jul lov NU!!!

Godkväll och välkomna till gnäll bloggen!
Kvällarna är för korta , morgnarna kommer för snabbt (fasiken , man hinner ju inte ens somna förrens det är morgon i gen)
Bussarna går för tidigt (eller ev kan det vara så att jag kommer försent till hållplatsen...)
Arbetsdagarna är för långa!
Barnen är .........fläckvis ok.
Men annars är allt bra!!!

Det blev ju ett par dagars blogg uppehåll och det blir nog så igen ......................
Kämpar på med julkorten ................
Ha det bra ......återkommer snart när jag har lite mer energi!
p.s Tack för att jag fick gnälla lite!!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer över till dig så att dukan gnälla lite mer:)

Anonym sa...

Hej, du får gnälla! Det finns ingen som är på topp jämt.
Julkort - har du inte tröttnat Stina? Jag har 3 kvar till släkten, sen är det bra med denna vara! Ser fram emot våren och sommaren :) Kram

Anonym sa...

Snart är det julafton. Jippie! Ja,jag har rationaliserat bort all otrevlig stress och har bara bra stress kvar. KRAM!

Anonym sa...

Underbart sött kort=)
Vet du att Gnäll, det är medicin för själen! Får man inte gnälla så är det inget roligt=)

Ha en härlig dag!
Kram

Bia sa...

Men kära vännen . . . .
Behövs det lite uppmuntringspaket????

Anonym sa...

Jag hålller med dig Stina!
Kvällarna är alldeles för korta och nätterna oxå. Har ju knappt hunnit somna förrän man ska upp.
Tack och lov att det bara är två veckor kvar. Fast nästa blir ganska tung,
Jag lyckades dock att fixa klart mina julkort ikväll.
Du ska inte få något köpekort i år.

Tack för att jag får gnälla lite hos dig!

Hagbacken sa...

Å vad skönt att få gnälla lite! Det behöver vi alla mer el mindre...hoppas du får en bra helg iaf//Kram Linda

Anonym sa...

Var du på jobbet idag?
Glömde bort att vara din gnällsoppåse idag:(

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!

det är nog så för alla nu känns det som.
Underbara kort du gjort återigen.....

gnäll på så mycke du vill!!...hihihihihihi...

Kramizz Nilla

Hagbacken sa...

Om du vill, har du något att hämta hos mig! Hoppas du får en trevlig helg!//Kram Linda

qvinnamittivitt sa...

Gnäll på du Stina - vi alla är värda det lite då och då.
Härliga julkort du gör - me like!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Man behöver gnälla av sig lite ibland. Du kan väl ta hand om mina barn också så kan jag ta jullov nu. De är ok mer än fläckvis, oftast jämnt men det är alla möten och dyligt som är så drygt.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Nina sa...

Hejsan Snygging ! Hoppas du mår bra trots lite motgångar som tidiga mornar ;=D

Kramar i mängder nina