torsdag 25 december 2008

Juldagen.

Jaha , så var årets julafton över .....kort men intensiv!
En hel del julmat slank ner , så nu känner jag mig allt annat en slank! Ja ja det får jag väl ta tag i nästa år!

Men oj vad jag måste ha varit snäll i år .....snällare än vad jag antagligen har förstått !
Har fått så mycket fina klappar!
Den stora sonen vet precis vad mamman tycker om !!! Är så kär i min fina SIA nalle!
Vänner vet också vad man vill ha!


I dag har vi gjort det som man ska göra på juldagen ....sovit länge och varit på bio! Vi har sett Lasse Majas detektivbyrå, riktigt bra och spännande!
Nu återstår en annan viktig julsak ....annandags rean! Så nu go vänner så ska jag sätta mig och vässa armbågarna så att jag kan hitta många fynd för julklappspengarna!
Ha en fortsatt trevlig jul!

11 kommentarer:

Hagbacken sa...

Ja du har tydligen varit HEMSKT snäll Stina! Du, de där tofflorna (de vita) såg ju hur sköna ut som helst..vet du var de kommer ifrån?

Jaha, så du ska bege dig ut i trängseln? Jag väntar nog en dag till, tror jag....

Hoppas du själv får en fortsatt trevlig kväll med de dina!//Kram Linda

Bia sa...

Idag har jag bara vilat och vilat och ätit och ätit. Känner mig som en strandad val!

Anonym sa...

Va´gott och få en nalle av sonen.
Var tvungen att gå en långpromenad efter all julmat. Det var så skönt i det ljusa vädret.
Hoppas på samma väder i morgon för jag ska inte på någon rea!
Ha det gott!

Ullis/Leva på landet sa...

Men så snäll du har varit då som fått så mycket julklappar, *s*. Låter som ni haft en mysig jul. Här har vi bara tagit det lugnt och inte gjort så mycket. Får nog vänta några dagar innan jag kommer på rea.

Önskar dig en god fortsättning!
Kram Ullis

Anonym sa...

Visst lusläser jag manualen, men det är så mycket som ska in så det blir mycket testing också.
Vi ska på rean i Värnamo. Tjejerna vill slösa sina pengar direkt:) Och jag behöver en symaskin och nya glasögon! Ser ju inte på håll längre!

Anonym sa...

Jag sov till över 10.00 i morse. Skönt! Nu ska vi fynda på rean, kanske. Lycka till.

Anonym sa...

Oj vilken snälling du har varit=) Det har jag oxå om man ska titta på julklapparna ;P

Go fortsättning!

Kram

Anonym sa...

Vad härligt att läsa! Vi hade taggat ner med julklappar och hade ett superkul spel istället. Ha det så bra på mellandagsrean!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig oxå!

Roligt att få lära "känna" dig!

~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Kram Nilla

Mjuka sa...

Roligt attt få så fina julklappar!!!
God fortsättning önskar jag dig
kram Malin

Bia sa...

Men, hallå!!!!
Nytt inlägg, tack!