fredag 19 december 2008

JUL LOV!!!!!

Äntligen så kom avslutningsdagen ! Nu vet jag inte vem som är lyckligast , jag eller barnen ???
I morgon ska jag sova och sova och sova och sova.........ingen hemsk väckarklocka ska få störa mig !! Hoppas att kroppen nu har fatta att det faktiskt är lov!

I helgen så är det tänkt att allt ska bli julklart ! Städning ,pyntning ,klappinköp och ev lite bakning står på schemat ...........

Nu orkar jag inte pilla i hop fler julkort så ni får nöja er med ett digitalt (meningen var ju att det skulle bli ett rörligt men efter en timmes försök så gav jag upp .....ni slipper se mig dansa disco!!!


Ha en trevlig helg och God Jul !

11 kommentarer:

Bia sa...

Men va´synd att vi inte får se diskodansen. Jag njuter av lovet, var uppe till halv ett och stöka runt igår. Myyyyysigt!

Anonym sa...

Vi vill se dansen. Sov gott varje morgon hela lovet. Min favvofyllning är kyckling med någon sås.

Anonym sa...

Haaaaaaa vad coolt kort Stina!
Jag har lov imorgon - lääängtar - sista uppgiften för i år. Fortsätter i januari, MEN nu är det snart LLOOVV!
Ha en riktigt bra helg och hoppas du sov länge!
Mvh Linda

Jenny Oak Fae sa...

Tack snälla för din omtanke Stina!

Jag polisanmälde mina grannar igår, det känns bra att ha det gjort...

Trevlig helg!

Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

God Julhelg önskar jag er med ;0)
Jag är inte bättre tyvärr, har fortfarande feber o hostan kvar...så trist!
Prickigt papper har jag köpt fr Scrapaddicted o Landstoken, köpte de sista de hade tyvärr. Älskar det där papperet.

Anonym sa...

Wow, det hade varit läckert att se en juldiscodans.
Kan du inte göra ett nytt försök när du har vilat upp dig ;-)

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det skönt med lov. Jag får vara ledig till den 7/1. Här tog vi ordentlig sovmorgon och sedan har det städats hela dagen, puh.


Ha en bra helg!
Kram Ullis

Hagbacken sa...

Åh jag hade ilja sett danen ju...*ler*

Ja det är som du säger, julen KAN ju faktiskt firas en annan dag!

Vad skönt för dig med lite ledigt, jag håller tummarna för dig att du får sova LÄNGE..utan att bli väckt av telefonen eller ngt annat onödigt ist..*s*

GOD JUL på dig om vi inte hörs innan!//Kram Linda

Hagbacken sa...

tappade visst lite bokstäver..ska stå att jag hade viljat sett dansen....

Birgitta sa...

Javisst är det skönt att ha lite ledigt.
Hoppas att du får en bra ledighet.
Ha en trevlig fjärde advent.
Kram Björklyan

Anonym sa...

Disco! Disco! Disco! Disco! Disco!Disco! Jag vill se dig dansa disco!!

Vi var i V-by idag! Tänkte på dig!!
Jag sov 10 timmar i natt:)