torsdag 24 april 2008

veckan går fort.........

Dagarna går så fort så att man knappt hinner med!! Redan torsdag kväll och bara en arbetsdag kvar innan det blir helg!!

Äntligen har våren kommit ordentligt ....solen strålar och man nästan svettas !!!

Säga vad man vill om SvenskaBostäder men dom är inte snåla på blommor i alla fall! Gårdarna är fulla av påskliljor och tulpaner ! Visserligen lite märkligt planterade på en del ställen men fint är det ! Gräsmattorna är ju fulla av upptrampade stigar och i dom stigarna har dom kört ner en massa lökar ! Antar att dom försöker få folk att inte snedda över gräsmattorna men det är nog omöjligt för det går alldeles utmärkt att trampa upp en ny stig bredvid!

(allvarligt talat så fattar jag inte riktigt varför det är så förskräckligt med lite genvägar över gräsmattorna,,,,,)

Ja våren har ju som sagt kommit och med den har ju lusten att fixa och dona hemma också kommit......försöker lösa lite problem här hemma såsom förvaring och sånt ......tex ALLA FÖRBANNADE SLADDAR!!!!!!!! Hjälp mig ! Hur 17 ska man göra ? Klippa av allihopa?


Ha en fortsatt trevlig vecka!! Njut av sol och värme!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken dum idé du kom med om att jag ska fota hallen om en vecka. Du fattar väl hur den ser ut då. Lika fin!! Ha en bra helg. Kram

Anonym sa...

Meddela mig när du kommit på en lösning om sladdarna.
Jag ska vara dig evigt tacksam!
kram
Ulla

Anonym sa...

Sladdar är ett aldrig sinande problem här hemma också...vart ska man göra av dem????
Hoppas du får en underbar helg med mkt pysseltid.
*Kram*

faster atta sa...

Hum, jag skulle nog inte rekomendera att sätta saxen i sladhärvan... ti-hi... Jo, kanske om man vill ha extra lockig frissyr.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj det var rackarns vad de kostar på SB !!!
Kunde de inte kosta på sig och komma in och göra en snygg sladdgömma till dej istället !!
Jag ska vaska ur örona ordentligt så jag hör när du ropar på mej !!!
Kram/Lotta

Bia sa...

Soooov lääääänge i helgen. Jag ska sova jättelänge. Och fixa i trä´gårn.

Stina sa...

Sätt ihop dem med ett stort snöre och stoppa dem i en fin tygpåse och knyt något fint runtom. Lite shabby, vet du. Puss

Bia sa...

klockan är 21:40 och du har inte ringt och hyperventilerat!
Inga nollor idag heller?