onsdag 9 april 2008

Snön faller å vi med den ......trallalala....

Men vad är det här????? I går kväll så började det snöa här och då tänkte jag att vilken tur att det landar på marken som vatten!!! MEN::,,,,....i morse när jag gick ut på balkongen för att ta min morgon cigg så såg det ut så HÄR!!!!!!

Jaha det var bara att gräva fram lite vinterkläder igen............Jag har verkligen stora planer på att förvandla mig till en brunbjörn och gå i ide! Vakna i juni eller så ,för då ska vi väl slippa det här vita eländet!
Nu till något helt annat .....Jag har SCRAPPAT!!!
Det var ju inte i går precis. Har JÄTTE högar med foton som vill bli scrappade ,men nu så nu är jag igång (sen får vi väl se hur många LOs det blir innan jag tröttnar! För jag är verkligen en periodscrappare)




Ha en fortsatt trevlig vecka .....i vårsol eller snö!```???


Till Gun!! Skynda att fynda http://www.scrapoteket.se/
Stämpeldynor och tejp köper jag på Panduro......

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort!
Är de till sönerna eller till far och morföräldrar.
Ja, snön får gärna försvinna för gott nu. Alla blommor hade ju kommit igång.
Ulla

Anonym sa...

Vilken gulleplutt på korten. Det blir så fint med olika bakgrunder. Ja, fram för att gå i ide. God natt.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men så fina..underbart vackra kort på sönerna!!!!Så duktig du är!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Bia sa...

Jag var inne och kollade "gunsans" sida. Hur har du koll på reasajterna?

Anonym sa...

Det är ju ett jätteprojekt att måla furupanelen så jag förstår att du inte gjort klart det. Jag räknar med att det kommer att ta en vecka när jag väl orkar sätta igång. Inte lätt med småbarn hemma :-)
Vad fint scrappat! Hoppas att snön försvinner snart!

Anonym sa...

Åh var roligt att du fått till några LO!!
Snön smälter nog snart, vi har också fått massor, lite sent kan man ju tycka.

Sara sa...

Snö?? Ja man blir inte förvånad längre...Ser att du oxå scrappar, jag hittade faktiskt lite scrappingprylar i Ullared:)

Gårdsromantik sa...

Åh vad kul med pyssel!
Du vi har drivor här i norrbotten som vägrar ge med sig - jag blir galen - vill ju också ta fram krattan som ni i södra delarna.

Kram Maud

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Länge sen !!
Här har det oxå snöat idag , men inget som fastnat på marken , men vi sitter inne och kurar i alla fall :-)
Vilka söta söner du har , kul när man gör så fint med foton , du e så duktig !! Men du vet väl att det är FARLIGT att röka , ajja bajja !! Börja snusa istället , det gjorde jag sen var det lättare att sluta med det !
kram/Lotta