lördag 19 april 2008

Söndagmorgon........

Alla i huset sover utom jag!!! Vaknade tidigt och kunde inte somna om ...typiskt! Hade det varit en vardag så hade jag sovit som en gris nu , när man får sova så kan man inte ........Fast det är ganska så skönt att vara vaken ensam ....tyst och lugnt .

I fredags började jag jobba sent så så jag passade på att ta en liten snabbis in till stan . Behövde lite livsnödvändiga saker från Panduro ......."råkade" gå förbi Drömhuset och titta vad jag hittade !!! En fin krona för ynka 49kronor ! Vilket fynd ,,,,och varför köpte jag inte fler??

Har pysslat lite med mina nya stämplar i helgen . Flickan med tvättlinan är en klar favorit just nu ,passar så bra till morsdag eller "trevlig sommar" kort.
Har även gjort ett 50årskort till en jobbar kompis som fyller i morgon ,men det kan jag ju inte visa i dag!


Söndagen ska tillbringas hos mina föräldrar . Trädgården behöver skötas om lite (äppelträdet ,rabatterna ska rensas.....) Perfekt dag för trädgårdsfix för här lyser SOLEN!!!
Ha en solig skön söndag!!!!!

11 kommentarer:

Bia sa...

Men oj, oj va´du var uppe tidigt. T.o.m. innan mig, då är det illa.
Kan det inte bli många nollor efter våra lottovinstsummor?

Stina sa...

Jo, gummeligumman...vi var till Ejendals Arena. Kramis

faster atta sa...

Ja, de stämplarna var verkligen fina! Du gör så mycket fint!!!!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihhi...så klart man inte kan gå förbi en fin butik...hihihihi...

Visst är det ljuvligt att få en stund för sig själv.....

Tack för gratulationen!
Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Vika fina stämplar! kronor kan man aldrig ha för många...fniss....Ha det gott, kram!

Anonym sa...

Inte behöver du gå upp bara för att du vaknar. Jag bara sover vidare.

Unknown sa...

Oh va härligt!! Just nu längtar jag efter lite egen tid så att jag kan sitta i fred och bara pyssla!! =) Ha en underbar dag! kramar Malin

Anonym sa...

Ciao Stina!
Fick adressen av Tina. GRYMT kul att se att du har utvecklat din kreativitet och startat upp detta!Fin sida.
Fråga: när du målar dina stämpelmotiv - vad använder du för "vektyg"? Chalks?
Ha en solig dag!
Mvh Linda som pluggar religion och livsfrågor i en tid av förändring

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojsis!!!!

ja islanshästar var såå kul..trots jag är hästrädd!!!!

ja , kan allt va skönt att ha lite lugnt o tyst om sig!!!Behövs i bland!!!Så mycket söta kort du gjort...japp, panduro är Alltids livsnödvändigt juuuu!!!
legat lite på latsidan med pyssel här....så mycket ute man vill få gjort nu när vädret tillåter!!

Ha det så fint i vår solen!!
Kramar från en kul "prick"
♥ Millan♥

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj vad söt den där lilla tvätthängerskan var , du är så duktig !
Min glaskupa har jag köpt i blomsteraffär i Täby , men det finns likadana hos : Lavender fields och Mixin !
I helgen ska jag göra V-by osäkert , ska in och hälsa på min lilla sjuka mormor , och hoppas jag kan gå en sväng i centrum oxå , vore så skoj att se !!!
Tänk om vi ses :-)
Kramisar !!!