söndag 6 april 2008

Helgrapport!

I lördags var det äntligen dax för lite pyssel i Lokalen! Har ju inte hunnit med det dom senaste helgerna (har inte ens tagit bort påskriset som ni ser!)
har haft lite mycket den senaste tiden med allt möjligt som händer i livet . Försöker ju hinna med att hjälpa mina föräldrar också som är lite till åren och har trilskats med att bo kvar i ett stort hus med 3 våningar!! Nu är det lite för sent att tänka på att flytta , Jag hjälper ju gladeligen mamma med att rensa ......


Här har vi 2 återkommande pysslare .....åsså jag då ,som aldrig sitter still!! Kul hade vi och massor av inspiration . I bland är det knäpptyst ......sen en massa pladder och skratt .....sen tyst igen! 5timmars pyssel blev det ! Hoppas att jag hinner med ett par pysseltimmar nästa helg också!

Kolla vilket fint halsband jag fick av en av pysseltjejerna! Förpackat i en fin rosa organza påse! TACK SNÄLLA GUN!!!!

I dag var planerna att vi (jag)skulle städa hela lägenheten,,,,,, Vi började i Alexanders rum , Den ungen är sin mamma upp i dagen ! Dvs Städa =möblera om och rensa!!! Så det blev en heldag i hans rum .........
Ja ja skiten ligger väl kvar i dom andra rummen så jag hinner nog städa där en annan dag!!! Nu go vänner ska tvätten hängas sen ska jag sova min skönhets sömn !
Ha en bra vecka .....å hoppas att vi får lite mer vår!!!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint halsband. Det är mycket roligare att möblera om och rensa än att städa=göra rent.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

jättefint halsband du fått.

Ser jättemysigt ut å sitta så å pyssla i grupp.

kram Pernilla

Sallys hus sa...

Va härligt med en pyssel helg!
Vilket fint halsband du fått också......och påsen....ler...

Hi hi...min son möblerar också gärna om....man kan undra vart han fått det ifrån!
Ha en super härlig vecka nu!

Kram katarina
Ps. mitt påskris är också kvar.....ssshhhh...säg det inte till nån.....:)

Bia sa...

Det var jättetrevligt med pyssel igen! Jag är supernöjd med mitt arbete, grejjorna står framme så jag kan se dom hela tiden. Tur att Du har lokal så det blir lite gjort!

Stina sa...

Tjusigt halsband du fått.:-) Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Här är vår för fulla muggar!! Så skönt!!!
s fint halsband u fått..så gulligt av henne!!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Anonym sa...

Tack snälla Stina för en givande lördag, mycket inspirerande!!
Kul att Du gillade halsbandet och att Du visar detta på Din blogg! Mina kinder blossar av berömmet!!
Nu några frågor. Jag har ju börjat titta lite var jag kan köpa grejer till korthantering - Katarina och tänker nämligen också börja i mindre skala förståss!
Var köper Du Dina tillbehör?? Nån webbutik som är bättre än dom andra för det finns ju ett antal olika
Det jag främst tänker på är
tejp, häftkuddar, stämpeldyna, papper, och vad heter pennan man använde när man "skuggade"
Jag väntar på svaret här på Din blogg eller på Bias
Kram och tack Gun

Anonym sa...

Verkar ha varit en trevlig träff!