lördag 22 augusti 2009

Trött så trött.......

Nu har jag jobbat i två veckor och är APTRÖTT!!! Klockorna (ja ,jag har flera stycken...)ringer och ringer på morgnarna och jag hör ingenting....nu kan ju detta bero på att jag ännu inte fattat att man måste gå och lägga sig i någorlunda god tid på kvällarna för att orka upp!!
Cyklingen går väldigt bra , jag har bara tagit bussen en morgon! Jag känner mig så hurtig ....hoppas bara att det ger resultat på vågen !Det kanske inte räcker med att motionera , jag kanske måste sluta med godis och fikabröd också??? hemska tanke .....
Nu börjar det bli aningens höstligt ute .....blåst och regn och en massa röda rönnbär !
På hösten blir jag alltid lite pysslig så nu skapas det kort nästan varje kväll.



Mitt huvud är också fullt av en massa renoverings tankar ! Mycket som jag vill måla , både möbler och väggar ! Men än så länge är det bara tankar ..........

Den här veckan ska jag förbereda för den lilla sonens och hans pappas resa !!! På fredag kopplar dom på släpet på på cadillacen för att köra ner till värmen (Serbien) .....tanken är att poolen ska bli klar så att vi kan njuta av den nästa sommar !!!
Jag hade ju gärna åkt med ;men det är inte så populärt att ta ledigt precis i termins starten .
Nu ska jag slänga mig i soffan och käka praliner !
Trevlig Helg!

15 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Hoppas pralinerna är goda ;0)
Vilka jättefina kort du gjort...alltid kul att kika in till dig.
Nu har jag skickat mamma t affären du tipsade om, och jag har ett fint knappskrin här hemma.Tack!

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att man inte förstår att man ska lägga sig tidigare nu, det gör inte jag heller. Kanske därför jag blir så trött:).

Kram Ullis

Linda sa...

Hej Stina! Här blev det promenad och kantarellplockning, idag igen : )
Det är nåt visst med att plocka maten själv, precis som att ge bort ett kort man gjort själv.. Make any sence? hmm..
I alla fall, låter skönt med poolen och pralinerna!
Hoppas du kan somna tidigare denna vecka : )
Ha det!!

Unknown sa...

hihi ja det har vi. Men vi har allt en liten ide på en ny bok iallafall men med lite annat koncept! Men vi får se, nu först och främst ska vi bara vara med våra familjer och vila lite så att man får inspirationen tillbax! Kram Petra

elena cn sa...

Men, ska inte sonen gå i skolan då!????
Jag är också trött!!!!

Bia sa...

Mums med praliner.
Och du ska kanske börja på gym, med mig!!!!!!!!
Då får vi plats för mer kakor och semlor.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men fasen har det redan gått två veckor ??
Jo den affären jag tänker på låg i blå huset , i högra hörnan om du stod framför 7 eleven . Men jag kom på sen att den kom inte så tidigt som till min första lägenhet ...tror jag ??
Men det låg en annnan i gamla polishuset och de e nog den du far efter och det kan ha varit samma fast dom flyttade sen . Dom började med en massa gulligt plock , typ Hello Kitty och sånt .
Ja vad vet jag ;-S
Dina kort e så söta så man dör och hoppas pralinerna satt som en smäck !
Kramelikram !
Lottan

Malin sa...

JÄttefina kort!!
Har det redan hunnit gå två veckor! Vad fort tiden går ;P

Kram!

Bella sa...

Å praliner. Det blir inte bara motion då förstår jag =) Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

man blir lite trött så här i sommar/höst skifte...har med vart APtrött!!!Men lite piggare blev jag nu när solen titta fram ett par dagar!
Vill med renovera!! skall bara finna tiden, ...och pengarna!!;)

kramelikramisar millemamma♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina kort du gjort!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

StinasLoppis m.m sa...

Hej ,så fina kort du gör ,ha en trevlig kväll Hälsningar/STINA

elena cn sa...

Nya friska tag imorgon. Jippie!!

elena cn sa...

Nej, nu får du skärpa dig! Outnyttjad nätverksplats eller hur var det du sa till Bia?! Det är ju ny månad också!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej igen!!
Sååå kul du vill va med i min pysseltävling!!
Kram på dig...hoppas sonen har det fint däe nere nu då!!

Kramelikramelikram!!!