lördag 5 september 2009

Lördag

Kanske att det är tid för ett litet livstecken?

En lång och rolig dag har det varit i dag ...Klockan 10 i morse satte vi oss i bilen för att åka till Uppsala . Stämpel och pappers mässa dax!!! Vi pillade på papper ,dekorationer och stämplar i flera timmar . Oj så mycket fint det finns som man VILL HA! En hel del påsar bar vi med oss ut från mässlokalen ! Snart är det ju dax för julkorts tillverkning ,så det blev ganska så mycket julpapper.
Efter allt handlande så var vi vrålhungriga så IKEA blev nästa stopp . Smaskiga mackor och delikat kaka slank ner sen var det dax för lite IKEA shopping! Det blev det vanliga ,lite ljus och så ...och en vit Barometer!! Äntligen så har jag köpt den fina lampan efter att gått och suktat länge.

Vi har börjat att diskutera en eventuell bostadsrätts ombildning på gården där jag bor ...har redan börjat planera vad jag ska göra om köpet blir av .
Kanske bygga ut mitt badrum (som är pyttelitet nu) ...

Så här skulle det gärna få se ut ! Lovade ju förut att jag skulle visa lite bilder från min väns fina hus där vi var på dopfest! Ja här är i alla fall en bit av hennes fantastiska badrum!


Nu ska jag sätta mig ner vid pysselbordet och fixa lite med kort.....
Nästa lördag så har vi öppet hus i vår pyssel lokal! Vem vill komma??
Ha en fortsatt trevlig helg!

11 kommentarer:

Linda sa...

Godmorgon! Vad kul att läsa ett livstecken :)
Ja, mässor är aldrig fel.. Brukar dock gå åt en del cash.
Kan inte nästa helg ska på Vintagekurs, ser verkligen fram emot det för jag gillar den stilen. Du kanske får se ett resultat sen :)
Sköt om dig nu och jul-korta-på!
Kram

Åsa/asamia sa...

Hej där, vad roligt det var att vi hann prata lite igår. Vi fick också med oss lite påsar hem - så kul att plocka upp allt när man kom hem sen.
Hoppas du får många som vill komma och pyssla, du måste ju testa MCP tekniken nu när Tussan lärt er.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

ja det var roligt att höra från dej....hoppas allt är bra med dej.
här rullar det på, 10v kvar nu innan bakelsen ska titta ut..hihihihi..

Underbart badrum!
VILL OXÅ HA !!!!

Fint kort!

längtar oxå efter IKEA nu...behöver åka dit å köpa kuddar.Använder deras billigaste till stoppning av bakelserna, mycke billigare än ex PANDURO..

må så gott!
kram // Nilla

Unknown sa...

Hallå! Fint hon har det din vän! Kram Petra

elena cn sa...

Äntligen lite liv i luckan:)
Sååå ni har shoppat en massa nya saker...de måsta man ju se/känna på /testa! Ja, kanske att jag kommer förbi på lördag.

Unknown sa...

Guuud vilket läckert badrum!! Tänk vilka härliga spa kvällar du kan ha där och ladda batterierna med en hårinpackning och ansiktsmask!!..ti-hi...

Önskar dig allt gott och en underbar vecka!!

kramar Malin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God morgon Stina!!
jag komer gärna..synd bara vi har sååå långt,,hade ju vart hur kul som helst annars!
vad kul du ville va med i min lilla tävling!

Ha en fin vecka!
~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att gå på mässa. Här blir det inte heller så mycket bloggande just nu. En barometerlampa får gärna flytta hem hit också.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Bella sa...

Fint att du shoppat loss en del. IKEA är aldrig fel. Kram

Malin sa...

Å så roligt med mässa...skulle på en själv i helgen i härnösand, men svärföräldrarnas ena hund blev akut sjuk och jag fick ställa upp som skjuts :S
Jättefint kort!!

Ha en härlig dag!!

KRam!

Nygammalt sa...

Så härligt du verkar ha haft det. Kan tänka mig att det blev några påsar.

Ja ombildning är ju aldrig fel. Minns när jag bodde med min exsambo innanför tulllarna...kan säga att man bara gick och väntade på att det skulle ombildas. Men icke.

kram.