tisdag 11 augusti 2009

Jobba ...........

Jag klarade det !! Jag har nu stigit upp okristligt tidigt två morgonar.....visserligen försovit mig lite ....men hunnit i alla fall !!Visst är jag duktig? Min bilburna arbetskompis har flyttat så nu cyklar jag till jobbet !! jag känner mig så duktig (ni hör att jag behöver lite beröm va?)
Vi har inte precis jobbat ihjäl oss dom här två första dagarna och jag antar att resten av veckan inte heller blir så himla tung. Jag läste i tidningen att man ska mjukstarta efter semestern .
Kan inte låta bli att tänka på att det är ett år innan det blir semester igen ....det är inte så att jag inte trivs med mitt jobb ,men jag gillar verkligen att vara ledig och har absolut inga problem att fy vinna lite på lotto..)lla dagarna med en massa saker ....men , men jobba måste man ju (såvida man inte råkarKolla vilka vackra foton jag hittade i en byrålåda hos mina föräldrar! Nu ska jag bara hitta passande ramar sen ska dom upp på vägen!

Det är mina föräldrars bröllopsfoton från 1948!!!

Lite kort pyssel fixar jag med en stund varje kväll och nu ska vi sätta igång med kurser/pysselträffar i lokalen! Ser fram mot en pysslig höst!
Nu ska jag springa till affären innan dom stänger och köpa ett par liter mjölk för i morgon kommer min stora son hem ...2,5 vecka har han varit borta och jag antar att han har längtat efter svensk mjölk!!!
Ha en trevlig vecka!


11 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Klart du ska ha beröm!!! Bra gjort av dig;)) nyttigt att cykla!! Skönt att du kommit igång o jobba!!
maken börjar i natt efter 4 låååånga sköööna veckor!!!:((

fina kort på dina föräldrar!!

nattis kram millan ♥

Bia sa...

Gäääääsp!
Jag klarade oxå av att komma upp den första jobb dagen.

Unknown sa...

Åh skönt att komma igång igen och bra att cykla önskar att jag också kunde låta bilen stå lite oftare! Kram Petra

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men så duktig du är som cyklar , bra jobbat tjejen !!
Skönt att du får lite mjukstarta lite , de kan behövas !
Va stiliga dom var dina föräldrar ! Jag har oxå rafsat fram en massa bilder på gamla släktingar , de e helskoj att ha framme !
Ha det gott , bara tre dagar kvar till helg ;-)
Love !

ulla sa...

Du är ju JÄTTEDUKTIG !!!!

Bella sa...

Å vad duktig du är!!! Fortsätt så så blir det snart sommar igen. Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka fina foton du har hittat. Ja det är ju lite ångest att börja men brukar ju bli en mjukstart. Vi har en heldag i skogen i morgon så det är ju inte helt fel.

Kramar Ullis

elena cn sa...

Dag två på jobbet! Fyyy vad trött jag var när jag kom hem!! Sov flera timmar på soffan:) Försöker skärpa till mig nu på kvällskvisten...

Fina foton!! Och byrån du hittade hos mor och far ska du inte måla om!!
Vi ses imorgon! Du är sååååå duktig som cyklar:-)

Unknown sa...

Hejsan! Jag ville bara kika in och önska dig en mysig helg! Kram Petra

Stina sa...

Härliga foton. Så vackra.:-) kram

Malin sa...

Jättefint kort!
Och så vackra foton!

Härligt att börja och jobba igen!! ;P

Kram!