torsdag 26 februari 2009

Sportlov

Det blir visst en veckas bloggpaus ofta här!
Den här veckan har vi sportlov här i Stockholm och ett vitt sådant!!! Fast i dag har det mesta smällt bort .....skönt , för nu vill jag ha VÅR VÅR VÅR!!! är så trött på tjocka vinterkläder och blöta barnskor och vantar!!!!
Lovet på jobbet har varit helt ok , lagom några barn och lagom med aktiviteter (skridskor och bowling än så länge,,,,) Bowling ja , i dag har jag så ont i höger armen av allt bowlande men oj så skoj det är att bowla !!Jag är ju inte den där sportiga typen precis men bowling är helt ok !!!
I dag är jag ledig (mycket gnäll här hemma om att vilja vara hemma från fritids ....)
Ska ta den lilla skrutten till bio och efter det ska vi klippa oss .....kors i taket , jag ska klippa mig!!!!! Men bara lite ,,,och inte kort......
Den stora tillbringar dagarna med att sova!!!!!

Ha en fortsatt bra vecka vare sig ni har sportlov eller inte!!


12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig om att nu är det dags att lägga undan de tjocka kläderna.
Hoppas solskenet fortsätter.

Stina sa...

Gulliga söner.:-)
Härligt med vår snart. Fast här vet jag inte. Här är det verkligen FULL vinter._Kram

Jenny Oak Fae sa...

Låter som om du har ett par snygga gummistövlar!

: )

Tonåringar skäms väl nästan över allt deras föräldrar gör, det gjorde i alla fall jag själv i den åldern...men det gick över..!

; )

KRAM, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att du får någon dag ledigt. Vi har hur mycket snö som helst. Barnen bygger enorma grottor just nu, även 15 åringen. Har inte tänkt på att din bild bara är halv förrän du skrev det. Blir så matt på allt när det krånglar.

Kramisar Ullis

Anonym sa...

Jag har inte sportlov men är ledig ändå, som du vet. Jag känner att våren är på väg. Det droppar från taken. Kram

Anonym sa...

Så, nu har du väl fast och fin rumpa efter all bowling:)
Jag saknar inte jobbet!! Vill ha längra lov!!!!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hoppas ni blev nöjda med era frisyrer !!
Jag jobbade ett tag som frisör uppe på systembolaget , Vällingby damfrisering , vet inte om den finns kvar !?!
Kram/Lotta

Nygammalt sa...

Skönt med bloggfria dagar, det blir det ju lite för mig med nu. Imorgon bär det av till Thailand =)

Sen hoppas jag ju att våren har kommit när jag kommer hem.

Kram.

Anonym sa...

Jag vill oxå ha vår! Är så trött på -15 grader och snösnösnö överallt...Huvva

Ha en härlig måndag!
Kram

MiaMaria sa...

Hej!

Här snöar det för fullt tror nästan att det är jul igen.......

Vilka söta killar...

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Anonym sa...

Skärp dig! Nu har det gått en vecka till!!

Anonym sa...

Hur länge har du sportlov? ? Inga fina kort att visa? Jag har scrappat en LO som jag blev riktigt nöjd med "Syskonkärlek". Lade upp den på www.kreativarummet.dinstudio.se
Ha en fin dag!!!