måndag 9 februari 2009

Nu är jag tillbaks....

Det blev ett par intensiva dygn för en 24 galning som jag!!! men nu är det tack och lov över !!Herregud det var nästan så att jag kände hur mina ögon blev fyrkantiga.
I fredags morse så rusade jag i väg till Kista för att köpa ett par nya skridskor till Filip och vad fick jag se där??? Jo 24maratons studion!!! Inte visste jag att dom satt i Kista!Självklart så stog jag där som en tok och gloddetvn ett tag!!Lyckades komma en kvart för sent till jobbet ....skylde på bussen ...kunde ju inte gärna ha talat om att jag tittade på TV!!! Fniss....
ÄNTLIGEN har jag lyckats få Filip att tycka att skridskoåkning är kul!!! Ett par nya skridskor betyder mycket ! Men nu är det ett fasligt tjat om att vi ska åka varje dag,,,,men han får vänta till helgen!!
Jag handlar ju rätt duktigt ...men visar inte så mycket , Det beror mycket på att det är så svårt att få till bra bilder,,,,,,........men här är i alla fall det senaste inköpet , en fattigmans silver ljuslykta från INDISKA !!! En av mina favoritaffärer.


Nu ska jag sätta mig och försöka pillra ihop lite kort!
Ha en bra vecka!

12 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur att du kunde slita dig från tv:n till slut, *s*. Klart det är roligt att åka skridskor när man har nya. Det var faktiskt röjt i köket när jag tog fotot. Hade då en anledning att städa. En liten hög fick dock flytta bort tillfälligt.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Jag vet inte om jag ska titta på "24" eftersom den sänds i TV400. Den kanske vi inte kan se på landet.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men Stina , skärp till sig nu , hålla på så där och glo på tv , kan väl aldrig nyttigt ;-)
Kul att dom satt i Kista , och de är väl ingen på jobbet som läser din blogg då !?!
Visst är de kul när barna gillar att åka skridskor och när det funkar , det är ju inte helt lätt . Vi håller på med Lilla Loppan och tragglar nu , vi bor ju precis brevid isstadion här i stan så det vore ju dumt att låta bli , hon kanske kan bli nya tjej Foppa och håva in kosing åt sin mor :-)

Ha det gott och njut i din vackra lyktas sken !

Kram/Lotta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

ja 24 är bra...men lyckas sällan att se på programmen....(somnar)

underbar lykta....måste kika in där.Har inte vart inne på INDISKA sen i julas...*LER*

Nya skriller är inte fy skam.....

Krya på pojken..

Kramiz Nilla

Stina sa...

Vad roligt att han tycker om skridskor nu. Det kan ju vara lite svårt det där.:-) Kram

Anonym sa...

Aha, var det det vi såg när vi var i Kista i lördags!!
Jag köpte också en lykta på Indiska i lördags men gav jag bort i present:)

Spånga lyan sa...

Hej Hej
dax för en utmaning igen....
Hälsningar Kerstin

Bia sa...

Nu äntligen är jag uppkopplad igen!

Unknown sa...

Hej Stinis!!

Ska fundera på det!! =)

Det är nämligen så att de stämplarna ser ut precis så..fast man skriver in sitt egna namn!! Det blir inte så jätte unikt om varenda bloggare använder dem!! De kommer från andra sidan jordklotet..

Hoppas att du förstår! och att du får en härlig vecka!! =)

Många kramar Malin

Anonym sa...

Jasså är det där som dom kör maraton =D Såg det på nyheterna härom kvällen.
Skridskor är roligt! Jag har iofs inte åkt på mååånga år, men jag längtar tills Max är så stor att han kan börja smååka =D

Kram!

Anonym sa...

Jaha, vad har du gjort hela veckan da?

Anonym sa...

Nej, inge Singstar för mig! Jag skulle till Kristina men min gubbe blev lite ledsen att jag skulle lämna honom på självaste Alla Hjärtansdag så han har lovat att ordna något för mig nu när jag är hemma...Håhåjaja!