fredag 20 februari 2009

En veckas paus......

......räcker!!!
Nu är det nog dags för ett nytt inlägg , annars kanske ni tror att jag har slutat blogga!!!

Alla hjärtansdag firades med vännen Bia !Singstar hela långa kvällen. Oj så skoj det var, men oj så hesa vi var dagen efter! Kolla vilka fina presenter hon hade med sig! Underbara decilitermått , fina GreenGate servetter (shit , dom kan man väl inte smutsa ner!)
En gullig hjärtburk som nu är fylld med flingsalt.
Härligt med vänner som vet vad man blir glad av !

Har pysslat med lite kort nu i veckan .....eftersom jag längtar så till vår,sol och värme så blev det lite vårliga kort!
Idag har solen skinit men eftersom jag har en" snorunge" hemma så har jag fått nöja mig med att vistas ute på balkongen ,,,,,det var så varmt där så jag blev sugen på att göra vårfint med blommor ! Men det är nog liiiite för tidigt! Men snart så ............
Ni kanske undrar hur det går med lokalen? Ja , vad ska man säga? Ett steg fram och två steg bak......i dag har mer golv brutits upp i jakten på fukten! Det som är positivt är att jag får nya golv och det blir helrenoverat ....(väggar å sånt ska jag fixa själv men golven får jag inlagda ! )
Just nu känns det som att det ALDRIG blir klart....som bekant så hatar jag ju att VÄNTA!!!




Jag lovar att nästa bild jag visar på lokalen ska se betydligt finare och roligare ut ....men just nu är det här min verklighet!
Ha en trevlig helg!

12 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Så fina hjärtliga saker..!

: )

Jo...nog blev katterna lite sura, de är lite konstiga just nu när det snart är Mars, mina 2 yngsta höll på att ryka ihop idag, det händer aldrig annars...

Ha en trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

Änglahem sa...

Hej Stina,

För väl att du visar dig lite*tihi*, så vi "ser" att du lever!

Vilken härlig och omtänksam väninna som kom med så fina gåvor! Förstår att det värmer när folk vet vad man gillar!, ganska unikt...iaf i min värld...

Lokalen*grrrr*, men hellre nu än när du gjort igjordning och kommit igång...eller?...Värst vad jag låter präktig här nu....*sorry*, men liiite rätt har jag väl?! Joooo..

Krya på familjen nu så att ni får en mysig helg!
Kram, Ulrika

Spånga lyan sa...

åhh vad många fina saker du fick på alla hjärtans dag.
Gillar de röd prickiga servetterna.
Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Vilka hjärtliga presenter du fick!! Hon är fantastisk den där Bia!
Shit vad hemsk din lokal ser ut...du slipper väl betala hyra??

Anonym sa...

Lokalen blir nog perfekt till slut. Vilka söta hjärt-mått du fick. Kram.

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina presenter. Det var ju en himla tur att du inte hann flytta in innan man kom på att det behövdes rivas upp. Var verkligen kul att gå på genrepet, men ljudet var tyvärr inte så bra.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Bia sa...

Jag längtar också till vååååren!
Det pirrar i fingrarna efter att få gräva i jord och sätta frön och plantor.

Anonym sa...

det blir fint när det blir klart!!

Anonym sa...

Nej, inget kalasfixande för min del..det får räcka med det här! Vi lånade playstationkonsolen men köpte en egen skiva.

Hagbacken sa...

Å vad skönt att du är tillbaka, då är allt i sin ordning igen...*s*

Förstår din iver, hoppas det blir klart snart!

Kram på dig!//Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

åååå så fina saker du fått...kan jag få låna din vän nästa ♥ -dag? hihihihihihi..

LOVELY!

Fint kort.


Kramizz Nilla

Anonym sa...

Tjoho! Hur går det med sportlovet?? Jag sportar förfullt:)