lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans dag!

TREVLIG HELG!
TAR EN LITEN BLOGGPAUS .........

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni får det gött ikväll!

Anonym sa...

Suss gott i pausen

Anonym sa...

Tack för hälsningen! Jag är så glad - har sett många av mina vänner bli så BRA efter behandlingen - underbart!!!!!! Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du får det bra under din paus. Nej jag jobbar inte på den stora utan på en av byskolorna. De lär nog försvinna allihop, samt en av de tre högstadiumen ryker nog också. Har däremot de två äldsta på den stora redan.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron älskade vän!

Härligt med lite paus...det skulle nog jag oxå behöva....ligger å funderar på nätterna , vad ska jag visa idag...osv.
Inte KLOKT ju...*LER*
Man får prestationsångest...

KRamizz å kom snart igen!
Nilla

Hagbacken sa...

Du också! Alla pausar? Nåväl, hoppas du snart kommer tillbaka med nya krafter!

Må så gott!//Kram Linda

Anonym sa...

Var du inte på jobbet??
Nä, när vi är en man kort så blir man lite insnöad...jag märkte ingenting:( Men hade det varit rastdag...då du!