tisdag 22 september 2009

En helg fylld av svamp och skratt!

Vilken fantastiskt rolig helg jag har haft !
Har tillbringat den i Källfallet med två av mina kära vänner ........

Den fotande Elena ...titta in hos henne för är det någon som kan fota så är det hon!
Tack Elena att du visade mig en massa funktioner på min kamera (inte för att bilderna blev så mycket bättre , men med lite övning så...)
....Och min allra bästaste vän Bia (låst blogg ,tyvärr..)

Vi har vandrat flera timmar i skogen , plockat en massa svamp , rensat svamp , fotat.....
Njutit av vacker Bergslags natur .........................


Druckit en del vin och skrattat en massa ....................



57 LITER SVAMP PÅ 2 DAGAR!!!

Längtar till nästa höst för då gör vi om det !
Titta gärna in i min andra blogg ....PYSSELHÖRNAN
Ha en trevlig vecka ....

12 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

Ååå är det redan ett år sen ni var iväg..oj vad tiden går...

Det ser verkligen jättemysigt ut!

Kramizz nilla

Bia sa...

Blir man arg av svamp???
Hostig blir man ialla fall!
Nu har jag fyllt på förrådet av "cockelanabinkeban" mindre hosta då!

Anonym sa...

Men vad härligt!!!! Kram Linda

elena cn sa...

Det var såååå roligt att äntligen få åka iväg med dig:)
Men vet du?? Jag hittade en fästing på örsnibben igår! Tänk vad länge den måste ha suttit på mig :o

Bella sa...

Ni hade säkert kul där i skogen men vem vill rensa all den där svampen? Kram

Living by Milla sa...

Oj,oj vad svamp!! Vilken mysig helg du har haft.

Ha en skön helg!
kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så mysigt att få komma iväg så där. Både nytta och nöje i en underbar blandning.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Åsa/asamia sa...

Vilka härliga kantareller. Hoppas du får en skön helg.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll!!Såååååååå mycket svamp..hjälp!! men så härligt!!

HA EN SKÖN LÖRDAG!
kramis Millan ♥

Malin sa...

Oj vad mysigt! =)
Vi har en massamassa svamp som ligger och väntar på mig i lillaskogen, men eftersom det numera bor 4 björnar där så vet jag inte om svempen lockar så mycket just där :S

Kram!

elena cn sa...

Har Bia smittat dig!!!

elena cn sa...

Kl.12 sover jag!!!!:)