onsdag 3 juni 2009

Öppet hus!

Nu så är vi som gott som klara med den nya PYSSEL LOKALEN!
Välkomna på söndag (7juni ) 12,00-16,00....eller på onsdag (10juni) 18,00-21,00.
Kom och kolla vad fint vi har fått det , vi bjuder på fika och smaskiga kakor .
Passa på att boka en pyssel dag/kväll ....det kommer att finnas kort m.m till försäljning.
Maila mig om ni vill ha adressen. !!!

Nu ska jag stoppa målarbyxorna i tvättmaskinen för nu är det färdig målat .......
Nästa målarprojekt blir till sommaren då jag har tänkt att fixa till lite här hemma!
Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar sen är det ledigt hela långa sommaren LÄNGTAR!!!!!

12 kommentarer:

Bella sa...

Det syns att du har jobbat så du är väl värd en lååång semester! Kram.

Linda sa...

Roligt Stina, verkligen!!
Har skrivit upp sön och hoppas kunna komma. Mejla gärna adress till mig, tack.Linda
ledarskap77@hotmail.com

Stina sa...

Oj, vad du jobbar. Men sedan får du vila.;-) Kramis

elena cn sa...

Jag får se om jag hinner komma på söndag för vi sover över i Uppsala.
Nu räknar jag ner dagarna!! Till sommarlovet alltså:)

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din kommentar!

Ha det GOTT..!

: )

Kram, Jenny

Linneagården sa...

Hej, vilken härlig blogg!
Ha det gott & njut av allt du målat nu.
//madelene

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att det är klart. Visst är det härligt att det snart är ledigt. Jag jobbar i 10 dagar till. Ska bli så skönt.


Ha det bra!
Kram Ullis

Malin sa...

Häääärligt att den är klar =D Tråkigt bara att jag bor så långt bort...
Magen är mycket bättre nu! Antibiotikan gjorde sitt jobb=) Jag har bara lite känningar, som när man har träningsvärk efter ett hårt pass ungefär=)

Ha en fortsatt härlig helg!

Kram
Malin

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åååh om jag ändå kunde komma , det skulle va så kul !!
Jag jobbade på en förskola i Tensta på Risingeplan i nästan tio år ....tänk om vi suttit på samma buss ?????
Lycka till nu med allt !
Kraaaaam !!

elena cn sa...

Hoppas att det gick bra idag! Vi kom hem för sent från Uppsala för att jag skulle hinn med ett besök:(

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallå, goa pyssliga Stina!! Hoppas ni hade det trevligt!!

Då var man igång igen då...med bloggandet..välkommen till min nya lilla blogg!!!
Kram mamma millan♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack goa du..så glad jag blir!!!;)
kram Millan♥