tisdag 26 maj 2009

Nu så.....

........börjar det bli klart i pyssellokalen! Väggar och golv är färdiga och sakta men säkert så börjar det komma upp grejjer på väggarna , möbler hitta rätt plats och vi piffar lite här och där! Lite får ni se.
Piffat i det lilla lilla köket ....som går i rött och vitt .
Hyllor för papper har sats upp på väggarna (3st saknas , slut på Ikea TYPISKT!)
Visar fler bilder lite senare .
Vi räknar med att det ska bli klart till 6juni då vi tänkte ha lite öppet hus ,... ni kommer väl?
Det blir verkligen långt mellan mina inlägg men snart så börjar semestern (16juni) och då ska nog tiden räcka till ,till lite tätare inlägg . Är urdålig på att kommentera hos andra just nu ..förlåt...
Ska bli sååååå skönt med semester , Tur att jag jobbar i skolan så att semestern är lååånnnngggg!!
Ha det bra!!!

8 kommentarer:

Bia sa...

Men va´fint med rött fikaställe.
Jag kommer så klart!
Kyl skumpan väl, oj vilket kalas det blir.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

Roligt att höra från dig!

lokalen ser ut att bli sååå fin.köket gillar jag skarpt...

ska skicka över lite babies doft när dagen har kommit...hihhihihi..kanske en snuttefilt...hihihi..

Kramizz nilla

Bella sa...

Det är så kul att se hur lokalen växer fram. Kul att se dig i går också! Kram.

Fröken H sa...

MEN vad fint!!! Kram Linda

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men wow , jag tror jag flyttar tillbaka , då skulle jag sitta i din lokal och häcka hela dagarna !! Va fint det ser ut !
Hur funkar det har du kurser ? Engångs eller flera veckor ??
Skönt med sommarlov snart va !! Jobbar du på V-by skolan ? Där gick min äldsta kille ett år , innan vi flyttade !Usch vad jag saknar V-by :-(
Kramar/Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du gör. Ja visst är det tur att vi får en riktigt lång ledighet. Bara två veckor kvar för eleverna men tre för mig.

Kramar Ullis

elena cn sa...

Åååh! Så fin de blir! Det ser nästan ut som ett litet dockskåp med den fina prickiga duken och porslinet. Den 6:e ska jag på 50-års kalas så jag får droppa förbi en annan dag:(

Linda sa...

Hej Stina!
Nu fattar jag inte.. Var det på lördag eller söndag som du hade öppet hus? Var och vilken tid?
Hoppas du menar söndag som du skrev hos mig på bloggen, för det är nationaldagen på lördag.. Kram