onsdag 17 juni 2009

SEMESTER!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN!!! Jobbade sista dagen i går så i dag är det första semesterdagen,,,,,,,,,
OFATTBART helt enkelt UNDERBART!!!!
Måste fira första semesterdagen med lite bloggande för det har det varit dåligt med på sista tiden!
Vi har nu äntligen slagit upp dörrarna till vår pyssel lokal . En hel del nyfikna har varit där och tittat, köpt kort och pysslat , Jätteskoj!



Mycket blommor och fina presenter har vi fått ....i dom här fina paketen från affären Syster Lycklig låg det varsin fin lattemugg från Green Gate . Självklart så är dom röda med vita prickar så att dom passar in i köket !

I helgen så har jag hjälpt en kompis med att flytta till hennes nya fina nybyggda hus !!!!
Inte ett dugg avundsjuk......
Fint placerat på hennes jättetomt, 2 min gångväg till havet !




Vad har jag då gjort denna första semesterdag??? Jo jag har städat , tvättat , hängt tvätt och strukit!!! Kom på mig själv mitt på dagen att jag faktiskt inte behöver stressa med sånt just i dag ,för jag har ända till 10augusti på mig ....så då gjorde jag mig en kopp kaffe och satte mig på balkongen och läste en timme ....sen blev jag rastlös och fortsatte med städandet ....helknäppt!

Nu ska jag titta runt lite hos er andra ....
Trevlig Midsommar och hoppas att det inte regnar på er!






15 kommentarer:

Bia sa...

Va´fint huset ligger.
Jag måste hänga med dit nån gång.
Ha sköna dagar!!!

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint hus, jag skulle då varit avis på henne ;0)
Stämplarna du undrade över finns på funkykitz.com - inte i Sverige - tror de har ensamrätt på dem.
Trevlig midsommar!

Änglahem sa...

Hej Stina,

Vá?! har du semester ändå till 10 augusti? Låter ju bara så underbart!! Behöver verkligen inte stressa nu med något....bara vara och ta det lugnt! Låter väl bra? men inte så lätt att efterleva, jag vet.*tihi*

Vad fint det ser ut i lokalerna! Där har du slitit kan jag tro.

Vad vackert din väns hus ligger! Precis så som jag skulle vilja att vårat låg....inga knäppa grannar inpå!*grr*

Ha det så gott i midsommar vännen!
Får väl lov att hålla både tummar och tår här för vädret, låter ju inte så toppen för tillfället....hoppas att SMHI har heeeelt FEL! vore ju inte första gången, som de har fel menar jag.*fniss*

Många tokkramar, Ulrika

Jenny Oak Fae sa...

Det ser verkligen fint ut i lokalerna!

: )

Ha en trevlig Midsommar..!

KRAM, Jenny

<3

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs goa Stina!!!
Så sköönt med semester !!Men kan va gött att ha stökat undan allt så att det bara är tilla att njuta sedan!!!
Fin pyssellokalen är...har ni bytt?
ÅÅ tänk att ha tillgång till det....vilken dröööm!!!

Åker ni neråt , till ert hus iår igen...vart var det det låg, Kroatien elnåt sånt va??

ha en trevlig Midsommar!!!
♥Millan ♥

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

GRATTIS !!!!!!!
Äntligen får du din välförtjänta semester , njut nu varje minut !
Va fint du har i lokalen , å va en massa kort , hoppas du får riktigt mycket sålt !
Har du aldrig funderat på en bloggshop ???
Det skulle funka jättebra tror jag när det gäller kort i alla fall .
Hoppas ni får en riktig fin och regnfri midsommar !! Blir ni i Sverige i sommar ?
Kraam !

elena cn sa...

Hej kompis!! Jag var minsann på jobbet igår och tryckte mitt tyg:) Sen var jag dum som gick ut och sprang och fick ont i knät...och fortsatte att springa! Jävla idiot är man för nu har jag ont i knät när jag går.
Vi syns kanske på något bad så vi kan fota våra fossingar tillsammans:)
Kram på dig!!

Sallys hus sa...

Hallå där!
Det var länge sedan...min tid framför datorn blir allt mindre o mindre.
Så kul med din fina lokal o alla fina kort.

Voooow vilket hus din vän bor i...himmel...tänk att sitta där med ett glas rött och bara vara!!!
Vilken härlig långsemester!!
Jag får nöjja mig med 3 dagar i stöten..
Ha en härlig midsommar!
Kram Katarina

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det härligt med semester. Så fint du har fått det i pyssel lokalen. Jag har semester till den 14/8 hihi.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Anonym sa...

Trevligt trevligt Stina!! Jag kunde inte komma loss den måndagen, men hoppas kunna komma i aug när du har ny träff.
Ha en underbar sommar!!// Linda

Nygammalt sa...

Hej Stina!
Grattis till ert öppnanade, såååå fint. Vilka kort ni har gjort! Din kompis hus var också fint ;-)

Hoppas att du har haft en skön midsommarhelg och du slapp regnet, det hade vi tur att göra iaf.

Kram.

Och du...vilken härligt längd på semestern du har...inte alls avundsjuk ;)

Bella sa...

Oj oj oj så fin din pyssellokal blev! Ha det nu bra i sommar och lata dig ordentligt. Kram

Malin sa...

Meeeen Gudars så fint det blev i lokalen!!
och vilket fint hus din väninna har köpt...inte ett dugg avundsjuk *ljuuuger* ;P

Ha en härlig dag!

Kram

elena cn sa...

Tack för sällskapet! Jag hade blivit röd lite här och där:) En liten gnutta aftersun hade jag i alla fall hemma, så sköööönt!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ha det gott i värmen!!
~~♥Kram Millan ♥~~