torsdag 25 juni 2009

Njuter av semestern!!!

Så otroligt skönt att ha semester. Jag njuter och njuter! Nu har vi ju tom kunnat njuta av vackert väder i flera dagar!
Tre dagar vid badet och jag ser ut som en kräfta !! Vad sjutton är det med solen? Den måste vara ovanligt stark för tom Filip har bränt sig och det är första gången i hans liv , han bränner sig inte ens i solen i Serbien!!! Nu ligger han här bredvid mig och gnäller om brända axlar och bränd näsa!

I måndags så blev det en tur in till stan för lite trevlig shopping ...
Den här "statyn" träffade vi i Gamla Stan! Har aldrig sett en sån i Sverige förut ! Otroligt skicklig var han på att stå blixt still ! Brukar vanligtvis inte skänka pengar till gatumusikanter odyl. men den här fick minsann ett par kronor!

En del klädin köp till ungarna blev det men även lite till mamman! Hittade en väldans trevlig (och billig) affär i Fridhemsplan . INN OCH FINN!
Kolla så mycket fint jag hittade till mig ! Tvättmedelshink 139kr
Fin liten trälåda för endast 59kr!


Knapplåda för ynka 39kr!!!




Nu ska jag fortsätta att njuta av semestern ----.....men i morgon vilar vi oss från solen för Aj vad det svider på ryggen!
Ha det bra i sommarvärmen!



10 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Det gör du helt rätt i som njuter åt semestern. Det gör jag också. har dock klarat mig från att bli kräfta, men jag smörjer hela tiden. Äldsta sonen har dock lyckats med det idag. Vilka fynd du har gjort.

Kram Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsvejs mirr i natta;)))

Så trist med din far..förstår om det blir mycket jobb för både dig o din mor!
Skönt ni hunnit med att bda lite ialla fall...och bränna er!!
Håller med...den ÄR stark i år...har bränt mig i ögonen...de kliar o svir så.

så fint du shoppat lät som en mysig butik...vill med ha en sådan där tvättmedels hink..sååå fin!!
hoppas ni får en uuundbar sommar här nu då!!! Svensk sommar är go den med!!!!;)))

♥kram kramelikram!!♥

elena cn sa...

Vi smorde in oss som galningar igår. Men idag vilar vi oss också från solen...och åker till Grönan! Jag och dottern åker och jag tror att jag måste offra mig på alla de läskiga åken...i alla fall en gång:)

Linda sa...

Hello! Vad är det jag säger... Solfaktor 30 och man blir brun ändå.. Sen kör jag med en solfaktor med intensive tanning - som sätter fart på pigmentet.. Satsa på det - en tur till mammas hudklinik i sommar kanske??? Kram

MiaMaria sa...

Hejsan!

Kikar in för att önska en skön SOMMAR!!!
MiaMaria

Bella sa...

Vad många oumbärliga saker du hittat. Såg "någonstans" att hårddisken är räddad. Grattis! Sola i skuggan, det gör jag. Kram

elena cn sa...

Självklart ska du åka Fritt Fall nästa vecka! Det är inte farligt, jag lovar!!!!

Malin sa...

Jag har oxå bränt mig!!! Fast det gör jag jämt iofs ;P
vad var det för en liten trevlig och billig affär du hittade!?

Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja fy solen är hemsk nu för tiden ,jag fattar inte hur folk pallar !?!
Nej men vilka fina fynd du gjort , kul med prisvärda butiker !
Ta det lugnt nu !
Kram!

Åsa/asamia sa...

Å vilka fina saker du har hittat på Inn och Finn...ska genast skicka dit min mamma ;0) Var exakt ligger det?