söndag 3 maj 2009

Jag lever ....

Ja inte blir det tid för bloggande i mitt liv just nu! Måla ,måla och spackla gör jag på all fri tid ! Men nu så börjar vi se ett slut på det hela . I morgon kommer matt läggaren och sen är det bara lite fönster och små pill kvar ! Sen ska det inredas och piffas och fixas ....sen blir det stor invigning ! Bara för att jag är så glad att det snart är klart så bjuder jag på en totalt ostylad Stina i dag .....(tagen av min goda vän Bia som var där i dag med gott fika bröd,,,tack!) Ser ni att det är VITT på väggarna!??
Orkidéer från Fjärilshuset som jag besökte förra veckan....
Mitt i all renovering så har jag fått en nackspärr som heter duga . I natt så var det nära att jag fick uppsöka sjukvården....i dag känns det lite, lite bättre , har fått massage av starka tonårshänder och hoppas på en massage omgång till i kväll .
Ha en bra vecka !

13 kommentarer:

Bia sa...

Du är snygg i en snygg lokal!
Jag ser fram mot kurser!

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att höra från dig. Låter som om du har fullt upp med en massa, Hoppas att det flyter på nu så att allt blir klart i lokalen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Bella sa...

Det är inte bara väggarna som är vita om man säger så. Välkommen tillbaka! Kram och lycka till med nya lokalen.

Vit Spets sa...

Halloj där!
Du verkar ha fullt upp, hoppas nack spärren släpper...
Önskar dig en härlig start på veckan!
//Siv

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

åå så fint det ser ut att bli....

ska det bli fint får man lida pin...(nackspärr)..hihihi..
Hoppas du kryar på dej snart..

självklart ska jag virka en mössa åt barnbarnet den dagen...hihihi..bara att mejla vet du...

Kramizz Nilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ha, ha jo det var ett tag sen !!
Men va oväntat med vitt , hur kom du på det ???
Lycka till med allt nu , vilket jobb !
Hoppas nackspärren försvinner med , finns det ngt värre :-(
Synd att vi är så långt från varandra annars hade jag så gärna velat gå på dina kurser !!!!
Många kramar !!

Fröken H sa...

KUL!!!! Kram en som roat sig med paketet där man gör boxar mm KUL!!!

Nygammalt sa...

Du jobbar på hårt och gör fint. Hoppades just på att du skulle få massage mot din stela nacke. Du måste helt enkelt få mer!
Sköt om dig och måla/spackla lungt.

kram.

Spånga lyan sa...

Va roligt att höra ifrån dig igen....men du måsta vara rädd om dig.....men förstår att du vill fixa i din nya lokal.
Hälsningar Kerstin

Malin sa...

Härligt att det börjar bli klart!!

Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hur går det vännen , du jobbar väl inte ihjäl dig !!!
Kraam !

elena cn sa...

Liten paus och nu blir de glesare mellan både inlägg och kommentarer. Man har väl ett liv också!!

ulla sa...

Det syns att du lever. Du är så duktig och du är skitsnygg ostylad :-)
Jag är glad att jag är tillbaka på nätet.