lördag 14 mars 2009

Våren är på väg....

.......läste jag i Aftonbladet i dag....minuterna efter det så föll stora snöflingor ner från himlen ! Fast när dom landade på marken så blev dom vatten på en gång .......

men eftersom våren är på g så betyder det ju att sommaren kommer snart ....det betyder sol , värme och bad , härligt ...."gulp! ....det betyder ju BIKINI!!!

Det är alltså snart dax att släppa ut fläsket .................

Kanske dax att byta ut det här goda .......................

Mot det här (mindre ) goda .......................................



Trist ! Jag älskar kakor och godis !!! jag byter nog inte ut det helt och hållet ..............


I fredags så var Filip på disco och när han kom hem så sa han att han hade dansat jättemycket så benen värkte och huvudet bultade ...och han var jättevarm ....mamman anade oråd och plockade fram termometern ...38,9 grader ...så nu är det sjukstuga här . Stackars , men jag kan ju inte låta bli att tycka synd om mig som antagligen måste VABBA igen och förlora en massa pengar ...

Fattigt blir det ! Får nog sätta mig och goggla lite på gratisprover i kväll . Nätet är fullt med en massa grejjer alldeles gratis . Här är lite av det som jag har fått hem! Plus en massa godis , schampoo prover odyl.

Har i dag spacklat väggar i lokalen ....nu ljög jag lite ...jag har mest tittat på ....sakta , sakta så börjar det likna något,,,,,,

Vet ni vad ? Snart är det påsk , hög tid att sätta fart med påskorten !!!

Ha en trevlig helg!


14 kommentarer:

Bia sa...

Lite godis o kakor måste man få äta. Det fyller ut bikinin ordentligt. Big size?!

Anonym sa...

Sen så kan du ta fram den där cykeln du har och TRÄNA lite! Nä, jag tänker inte göra påskkort...får se om påskharen kommer hem till oss överhuvudtaget:)

Ullis/Leva på landet sa...

Håller med dig helt angående snön. Vill ha bort den nu med detsamma och sedan vill jag ha sol och vår. Hoppas att sonen blir pigg snart igen.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Stina sa...

Ja just ja...man ska släppa ut fläsket snart.
Nää...det gör jag bara inte.;-) Haha...Kramis

Anonym sa...

Jag älskar godis. Ett stort problem när man vill bli av med fläsket på magen. Har nyss ätit en massa tuttifrutti och schweizernöt...

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej...


ja du de där fläsket gör sig ständigt på mint....hihihi...ja jag det får man väl bjussa på.

Den underbara motivationen jag hade förra året har blåst bort...tränar lite men det är inte alls lika kul.Kanske för att jag inte mår bra inombords....måste ta itu med allt...SNART innan man går rakt in i väggen....

Kramizzz Nilla

Vit Spets sa...

Halloj där!
Påskkort pysslade dottern med i helgen... vem som skall få dessa får vi se!
Önskar dig en härlig start på veckan!
//Siv

Anonym sa...

Kan man ha tur två gånger??? Kanske:)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Alla bikinin jag vet är töjbara så oroa dig inte !!!
Hoppas du snart får ordning på den där lokalen , är lite nyfiken ;-)
Här i motala skiner solen för fullt och snön smälter så sakteliga , härligt !!!
Kraaam !!

Nygammalt sa...

Hallå där!
Själv har man lagt undan bikinin för ett litet tag. Visst är det lustigt att ju längre semestern går desto mer hänger fläsket? ;) fniss.

Fin bloggbakgrund du har! =)

Kram.

Anonym sa...

Vinnaren av vad??? Att vara först...ja då tog du bara brons idag:)

Anonym sa...

Oj så gulligt du har det på din blogg. Strunta i bikinin och satsa på en pansarbaddräkt, det är mitt säkra tips. Kram

Living by Milla sa...

Har du hört talas om tankini(?)Superbra mot valkar, nu ser jag ut som 25 igen.*hihi*

Kram!

Anonym sa...

Hoho!!