lördag 7 mars 2009

Vad tycks???

Har jag inte gjort bloggen jättegullig?? Typiskt" Stinagull"!!! Tur att det finns så mycket duktiga människor som gör en massa fina bakgrunder som gör att man med ett par klick med musen kan göra sin blogg gullig!!!

En trist och grå lördag har det varit i dag , Har tillbringat ett par timmar i lokalen ....river mer tapeter och spacklar hål. Hoppas att fukten snart är borta så att dom kan ta bort fläkten och lägga golv -. Eftersom jag har tömt den andra lokalen så lever jag just nu i misär !!! Grejjer över allt , i vardagsrummet , på balkongen , i klädkammaren .......inte kul!





Blev inspirerad av Badanka , hon hade stoppat foton i glasburkar ! Jag gjorde en egen variant . En sommarburk ! Ett gammalt kort på stora sonen tagit i Torekov för ca 12 år sen , sand från Falsterbo och snäckor från Mellbystrand! Lätt att göra men apsvårt att fota !!! Gav upp efter 20försök ...så det här får duga ! Just nu är jag inne i ett riktigt kortstim ....det är så avkopplande att sitta och klippa ,måla ,och klistra!




Ha det bra !

10 kommentarer:

Bia sa...

Riktigt gulligt!!!
Jag ska också göra "burk".
En ny idé!

Anonym sa...

Ja inte såg jag rutan för jag scrollade ner på en gång! Du får ställa burken under en lampa och fota utan blixt.

Ullis/Leva på landet sa...

Det blev ju jättefint här på sidan och inte blev det något knas heller. Hoppas verkligen att du får ordning på lokalen snart. Härlig burken blev.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Stina sa...

Söta! Du kan du.:-) Kram

Hagbacken sa...

Hej Stina! Visst har du gjort bloggen fin, kan bara hålla med! Är lite sugen emellanåt jag med att fixa ny bakgrund, men sen fegar jag ur....

Men du vilket häftigt kort i burken! Vilken idé...verkligen kul!

Förstår att det känns trist med fuktskadan, men en dag har du detta bakom dig!

Kram på dig!//Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

hihihi..ja du det var inget intressant på IKEA alls...sätter in nytt kök å som vanligt fattas det alltid nått.Så det var bara lite köksgrejer....bilder kommer!


underbara kort..å glasburken var ju bara såå söt.

din sida är sååås söt.

Kramizz Nilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Din blogg är den sötaste jag sett , urgullig !!
Vilken kul ide´med den där burken , suverän !!
Var köper du dina scrapsaker ifrån ? Blev kär i de där "violerna" !!
Här ska det skottas snö idag , att det inte ger sig :-(
Ska även till mitt favorit ställe , tandläkaren fast med Lillan och på fredag med yngsa sonen , urr !

Kraam !!

Anonym sa...

Men titt så söt bloggen blev =D
Och vad en massa fint du har gjort! Det där med burken var en rolig idé!!

Kram!

Sallys hus sa...

Hallå där!

Jo din sida är verkligen urgullig!
Vad du är duktig med dina kort....låter hemskt jobbigt det där med fuktskador o elände....precis som i min garderob...fniss....läste att dina kläder också blivit fuktskadade....jag skrev just om det idag....det konstiga är att det verkar ha ett samband med dålig kondis....fniss...

Vilken rolig idé det där med glasburken......det måste jag prova nån gång.

Hoppas lokalen är fixad snart så du kan dra igång dina kurser igen...
Ha en toppen helg, kram Katarina

Anonym sa...

Tänk att jag kunde hålla skenet uppe:) Nyponros och nyponros! Jag är glad att det är helg nu...das för ett nytt inläg nu va?