tisdag 28 augusti 2007

Å så bidde det höst...............

Ja nu finns det ingen återvändo ,nu är hösten här!!!Har varit urduktig i kväll ,tvättat ,vikt tvätt,plockat upp div kläder från golvet (var sjutton hände med min ordentliga son?.....han blev tonåring !!!) bakat piroger,betalat räkningar.........nä men jag ska snart,
Eftersom jag vet att det är div lärare som snokar runt här (både sånna som ger sig till känna och dom som vill vara anonyma....jag ser dig allt!)så får ni gärna ta fram rödpennan och göra bockar där det ska vara punkter! Jag har nämligen märkt att jag kan göra dödslånga meningar utan punkter (stavfelen skiter vi i )OBS !! Gör nu inte bockarna direkt på skärmen ,....Nu ska jag tända ett par ljus i höstmörket och brottas med räkningarna.

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Stavfel och punkter kan man väl slippa här på sin fritid....fniss....Söta nallar du har! Kram!

Anonym sa...

Det är bra att du påminner vissa om att du vet . . . . .
Fy jag fryser, går och lägger mig under täcket och läääääääääser.

Anonym sa...

Stavfel! Ja du skulle bara se mina inlägg ibland. "Fitt and sexy" är bara ett exempel.

Stina sa...

Ja, jag har mest bara tokiga idéer vet du.

Du har varit duktig idag.:-) Kramis

Anonym sa...

Förlåååååååååt

stina sa...

ok Bia jag ska tänka på saken