måndag 20 augusti 2007

Måndag.........

Andra arbetsdagen och jag lyckades vakna i morse också (visserligen fick jag hjälp av 2 klockor och telefonen) Snart ska jag bänka mig framför tvn och titta på favoritprogrammet 24!!! Tror att det är sissta avsnitet ...snyft.....Pysslar med lite kort och har fått upp ångan (behöver extra pengar till MÄSSAN i september ....längtar..)
Har haft vardagsrummet fullt här i kväll med ungar som har spelat eyetoy. Verkar vansinigt roligt och är bra motion framför tvn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Stina!

Vilken fin sida du har gjort, tjusig värre!

Nu är det snart dax för ditt favvo-program.

Idag var min första dag på jobbet och det var tuuuungt - la mig på soff-locket och läste Allt i Hemmet efter middagen, tack.

Testade du EyeToy? Jag försökte mig på bowling och fick ner en kägla i första omgången, höhö. Behöver klart träna. Kanske något för ett gäng tjejer...

Vi hörs
Lena