torsdag 30 augusti 2007

Lite trött...........


Nu känns det att det ÄR HÖST! Har så svårt att vakna i tid vilket innebär att det blir lite kaos på mornarna ............asjobbigt!

Huvet är fullt med en massa ideer som jag vill göra ,kuddar ,draperi, kort Scrapsidor m.m Men jag har ingen energi just nu så jag får samla allt i huvudet och vackert vänta på lite energi!

En sån här fin dukning piggar iallafall upp mig lite! (ska nog köpa lite rosa Mateus och blanda med mitt lila och blåa.......fint) Nä nu ska jag krypa till kojs och läsa!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bor du så där fint eller är det från en inredningstidning. Hur orkar du jobba med tanke på allt kreativt du vill göra. Kram

Anonym sa...

Gu´va´snyggt med Matheus.
Vill ha mer . . . .

Stina sa...

Väldigt fint dukat.

Tack, snälla Stina för att du är så go. Kram Stina